vytisknout velikost písma Brabus upravil dodávku Mercedes-Benz triedy V

Brabus upravil dodávku Mercedes-Benz triedy V
Zoznam kapitol
  1. Brabus V 250 Bluetec
  2. Fotogaléria Brabus V 250 Bluetec

Od Brabusu sme zvyknutí vídať všeličo a už v minulosti sa objavili tuningové programy pre dodávky Mercedes-Benz. Ani nová trieda V pozornosti Brabusu neunikla, a tak je tu stylingový balíček vrátane dôkladnej prestavby interiéru a dokonca aj ladenia motora. Bohužiaľ ale nečakajte nejakú osemvalcovú šialenosť.

brabus (11).jpgbrabus (12).jpgbrabus (13).jpgŠtyri koncovky výfuku pôsobia na dvojlitrovom dieseli s čipom dosť prehnane. Vnútri sa to hemží kožou, drevom a karbónom. Chýbať nemôže ani multimediálny systém, pripojenie na internet a napríklad aj príjem digitálnej televízie

Pod kapotou prezentovaného vozidla je preplňovaný naftový štvorvalec 2,1 l, ale ten po inštalácii balíčka PowerXtra D4 zvýši výkon o 45 koní a krútiaci moment o 70 Nm. Dodávka Mercedes-Benz V 250 Bluetec sa potom dostane na stovku za 8,8 sekundy a rozbehne sa na 210 km/h. Modifikácií sa dočkal aj podvozok, ktorý môže byť znížený o 15 až 25 mm. Brabus vám predá aj nové 18" alebo 19" kolesá.

V interiéri Brabus ponúka pomerne zásadnú prestavbu a predovšetkým inštaláciu multimediálnych systémov. Môžete mať digitálnu televíziu, niekoľko LCD obrazoviek, Apple TV a množstvo ďalšieho.

Ostatne, z priložených fotografií si môžete urobiť o výbave vytunenej dodávky predstavu. Chýbať nemôže koža, drevo a karbónový dekor, rovnako tak ambientné osvetlenie. O cene úpravca nehovorí, odvíja sa totiž od individuálnych želaní zákazníka.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY