vytisknout velikost písma Brabus upravil dodávku Mercedes-Benz triedy V

Brabus upravil dodávku Mercedes-Benz triedy V
Zoznam kapitol
  1. Brabus V 250 Bluetec
  2. Fotogaléria Brabus V 250 Bluetec

Od Brabusu sme zvyknutí vídať všeličo a už v minulosti sa objavili tuningové programy pre dodávky Mercedes-Benz. Ani nová trieda V pozornosti Brabusu neunikla, a tak je tu stylingový balíček vrátane dôkladnej prestavby interiéru a dokonca aj ladenia motora. Bohužiaľ ale nečakajte nejakú osemvalcovú šialenosť.

brabus (11).jpgbrabus (12).jpgbrabus (13).jpgŠtyri koncovky výfuku pôsobia na dvojlitrovom dieseli s čipom dosť prehnane. Vnútri sa to hemží kožou, drevom a karbónom. Chýbať nemôže ani multimediálny systém, pripojenie na internet a napríklad aj príjem digitálnej televízie

Pod kapotou prezentovaného vozidla je preplňovaný naftový štvorvalec 2,1 l, ale ten po inštalácii balíčka PowerXtra D4 zvýši výkon o 45 koní a krútiaci moment o 70 Nm. Dodávka Mercedes-Benz V 250 Bluetec sa potom dostane na stovku za 8,8 sekundy a rozbehne sa na 210 km/h. Modifikácií sa dočkal aj podvozok, ktorý môže byť znížený o 15 až 25 mm. Brabus vám predá aj nové 18" alebo 19" kolesá.

V interiéri Brabus ponúka pomerne zásadnú prestavbu a predovšetkým inštaláciu multimediálnych systémov. Môžete mať digitálnu televíziu, niekoľko LCD obrazoviek, Apple TV a množstvo ďalšieho.

Ostatne, z priložených fotografií si môžete urobiť o výbave vytunenej dodávky predstavu. Chýbať nemôže koža, drevo a karbónový dekor, rovnako tak ambientné osvetlenie. O cene úpravca nehovorí, odvíja sa totiž od individuálnych želaní zákazníka.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY