vytisknout velikost písma Brabus S63 AMG Coupé 850 Desert Gold: Zlatá edícia aj pre kupé

Brabus S63 AMG Coupé 850 Desert Gold: Zlatá edícia aj pre kupé

Možno si spomeniete, že Brabus vo februári minulého roka predstavil totálne prepracovaný Mercedes-Benz triedy S Coupé. Na pohľad relatívne decentný stroj ukrýval veľmi upravenú techniku, ktorá vo výsledku ponúkla 625 kW (850 k) a 1150 Nm. Teraz prichádza prevedenie určené pre Blízky východ, kde, ako je známe, nie je decentný vzhľad úplne žiadúci.

Brabus preto urobil to, čo už sa mu osvedčilo predtým pri klasickom sedane triedy S. Predstavil prevedenie Desert Gold, ktoré kombinuje zlatú farbu karosérie, čierne disky a čierne karbónové doplnky. Tie nájdeme na prednom nárazníku, na zrkadlách alebo vzadu. Zlatá farba sa prirodzene dostala aj do extrémne luxusného interiéru.

Po technickej stránke sa toho veľa nezmenilo. Základom je preplňovaný osemvalcový motor s objemom 5,5 litra, ktorý však v rámci úprav dostal objem zvýšený na rovných šesť litrov. Výkon dosahuje na už spomínaných 625 kW (850 k), čo automobilu postačí na zrýchlenie z nuly na 100 km/h za 3,5 s. Najvyššia rýchlosť je 350 km/h a je daná obmedzovačom.

Brabus-S63-Coupe-Desert-Gold-2.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-4.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-1.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-3.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-5.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-6.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-7.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-10.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-11.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-12.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-13.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-14.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-15.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-16.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-17.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-18.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-19.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-20.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-21.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-8.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-9.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY