vytisknout velikost písma Brabus S63 AMG Coupé 850 Desert Gold: Zlatá edícia aj pre kupé

Brabus S63 AMG Coupé 850 Desert Gold: Zlatá edícia aj pre kupé

Možno si spomeniete, že Brabus vo februári minulého roka predstavil totálne prepracovaný Mercedes-Benz triedy S Coupé. Na pohľad relatívne decentný stroj ukrýval veľmi upravenú techniku, ktorá vo výsledku ponúkla 625 kW (850 k) a 1150 Nm. Teraz prichádza prevedenie určené pre Blízky východ, kde, ako je známe, nie je decentný vzhľad úplne žiadúci.

Brabus preto urobil to, čo už sa mu osvedčilo predtým pri klasickom sedane triedy S. Predstavil prevedenie Desert Gold, ktoré kombinuje zlatú farbu karosérie, čierne disky a čierne karbónové doplnky. Tie nájdeme na prednom nárazníku, na zrkadlách alebo vzadu. Zlatá farba sa prirodzene dostala aj do extrémne luxusného interiéru.

Po technickej stránke sa toho veľa nezmenilo. Základom je preplňovaný osemvalcový motor s objemom 5,5 litra, ktorý však v rámci úprav dostal objem zvýšený na rovných šesť litrov. Výkon dosahuje na už spomínaných 625 kW (850 k), čo automobilu postačí na zrýchlenie z nuly na 100 km/h za 3,5 s. Najvyššia rýchlosť je 350 km/h a je daná obmedzovačom.

Brabus-S63-Coupe-Desert-Gold-2.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-4.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-1.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-3.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-5.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-6.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-7.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-10.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-11.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-12.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-13.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-14.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-15.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-16.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-17.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-18.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-19.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-20.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-21.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-8.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-9.jpg
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY