vytisknout velikost písma Brabus S63 AMG Coupé 850 Desert Gold: Zlatá edícia aj pre kupé

Brabus S63 AMG Coupé 850 Desert Gold: Zlatá edícia aj pre kupé

Možno si spomeniete, že Brabus vo februári minulého roka predstavil totálne prepracovaný Mercedes-Benz triedy S Coupé. Na pohľad relatívne decentný stroj ukrýval veľmi upravenú techniku, ktorá vo výsledku ponúkla 625 kW (850 k) a 1150 Nm. Teraz prichádza prevedenie určené pre Blízky východ, kde, ako je známe, nie je decentný vzhľad úplne žiadúci.

Brabus preto urobil to, čo už sa mu osvedčilo predtým pri klasickom sedane triedy S. Predstavil prevedenie Desert Gold, ktoré kombinuje zlatú farbu karosérie, čierne disky a čierne karbónové doplnky. Tie nájdeme na prednom nárazníku, na zrkadlách alebo vzadu. Zlatá farba sa prirodzene dostala aj do extrémne luxusného interiéru.

Po technickej stránke sa toho veľa nezmenilo. Základom je preplňovaný osemvalcový motor s objemom 5,5 litra, ktorý však v rámci úprav dostal objem zvýšený na rovných šesť litrov. Výkon dosahuje na už spomínaných 625 kW (850 k), čo automobilu postačí na zrýchlenie z nuly na 100 km/h za 3,5 s. Najvyššia rýchlosť je 350 km/h a je daná obmedzovačom.

Brabus-S63-Coupe-Desert-Gold-2.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-4.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-1.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-3.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-5.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-6.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-7.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-10.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-11.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-12.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-13.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-14.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-15.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-16.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-17.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-18.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-19.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-20.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-21.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-8.jpgBrabus-S63-Coupe-Desert-Gold-9.jpg
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY