vytisknout velikost písma Brabus Rocket 900 Desert Gold Edition: Zlatá raketa pre Blízky východ

Brabus Rocket 900 Desert Gold Edition: Zlatá raketa pre Blízky východ
Zoznam kapitol
  1. Brabus Rocket 900 Desert Gold Edition
  2. Brabus Rocket 900 Desert Gold Edition: Fotogaléria

Triedu S v podaní Brabusu už poznáme. Pod označením Rocket 900 sa skrýva monštrum schopné zrýchlenia z nuly na 200 km/h za menej ako desať sekúnd a maximálnu rýchlosť 350 km/h. Desert Gold Edition k tomu všetkému pridá to, čo majú bohatí blízkovýchodní zákazníci tak radi. Zlato.

Brabus predstavil Desert Gold Edition na Dubai International Motor Show 2015. Voz dostal špeciálny zlatý lak karosérie označený ako Desert Gold, ešte výraznejší aerodynamický body kit vyrobený samozrejme z karbónu a čierne kolesá Monoblock F veľkosti 21 palcov. Aj tie na sebe prirodzene nesú linku zlatej farby.

V interiéri sa dizajnéri naozaj vybláznili. V oficiálnej správe sa píše, že plných 300 dielov kabíny má zlatú farbu. Zlaté sú pedále, časti volantu, výduchy ventilácie a tak ďalej. Ostatne pozrite sa na fotogalériu, ktorá pre vašu predstavu poslúži lepšie než podrobné popisovanie.

Brabus Rocket 900 ako taký sa predstavil už na jarnom autosalóne v Ženeve. Dvanásťvalcový motor dostal väčší objem, iné piesty, novú kľukovú hriadeľ, nové turbodúchadlá, zvody, výfuk a mnoho ďalšieho.

Výsledok ponúka 662 kW (900 k), 1200 Nm, stovku za 3,7 s, akceleráciu na 200 km/h v čase 9,1 s a maximálnu rýchlosť 350 km/h.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY