vytisknout velikost písma Brabus Rocket 900 Desert Gold Edition: Zlatá raketa pre Blízky východ

Brabus Rocket 900 Desert Gold Edition: Zlatá raketa pre Blízky východ
Zoznam kapitol
  1. Brabus Rocket 900 Desert Gold Edition
  2. Brabus Rocket 900 Desert Gold Edition: Fotogaléria

Triedu S v podaní Brabusu už poznáme. Pod označením Rocket 900 sa skrýva monštrum schopné zrýchlenia z nuly na 200 km/h za menej ako desať sekúnd a maximálnu rýchlosť 350 km/h. Desert Gold Edition k tomu všetkému pridá to, čo majú bohatí blízkovýchodní zákazníci tak radi. Zlato.

Brabus predstavil Desert Gold Edition na Dubai International Motor Show 2015. Voz dostal špeciálny zlatý lak karosérie označený ako Desert Gold, ešte výraznejší aerodynamický body kit vyrobený samozrejme z karbónu a čierne kolesá Monoblock F veľkosti 21 palcov. Aj tie na sebe prirodzene nesú linku zlatej farby.

V interiéri sa dizajnéri naozaj vybláznili. V oficiálnej správe sa píše, že plných 300 dielov kabíny má zlatú farbu. Zlaté sú pedále, časti volantu, výduchy ventilácie a tak ďalej. Ostatne pozrite sa na fotogalériu, ktorá pre vašu predstavu poslúži lepšie než podrobné popisovanie.

Brabus Rocket 900 ako taký sa predstavil už na jarnom autosalóne v Ženeve. Dvanásťvalcový motor dostal väčší objem, iné piesty, novú kľukovú hriadeľ, nové turbodúchadlá, zvody, výfuk a mnoho ďalšieho.

Výsledok ponúka 662 kW (900 k), 1200 Nm, stovku za 3,7 s, akceleráciu na 200 km/h v čase 9,1 s a maximálnu rýchlosť 350 km/h.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY