vytisknout velikost písma Brabus predstavil sadu vylepšení pre Mercedes-Benz triedy C kombi

Brabus predstavil sadu vylepšení pre Mercedes-Benz triedy C kombi

Po ženevskej prezentácii dôkladne upravených a veľmi výkonných Mercedesov predstavuje Brabus zase niečo decentnejšieho. Kto by mal záujem, ten si môže po novom nechať upraviť vzhľad, podvozok aj motory vo svojej triede C s karosériou kombi.

Vzhľad je možné vylepšiť pomocou upraveného predného nárazníka, zadného difúzora alebo nových diskov s veľkosťou osemnásť až dvadsať palcov. Mercedes ponúka triedu C v niekoľkých variantoch (Avantgarde, Exclusive, AMG Line). Brabus sa na tento fakt pripravil, takže vylepšovať vzhľad možno bez ohľadu na to, po čom ste práve siahli. To, čo je vidieť na fotkách, je verzia AMG Line postavená na dvadsaťpalcových kolesách.

Pre záujemcov je pripravené aj nové nastavenie podvozku, ktoré bolo údajne vyladené presne na mieru nízkoprofilovým pneumatikám. Podvozok je nižší približne o 30 mm, ale existuje aj možnosť siahnuť po podvozku, kde je možné výšku nastaviť.

brabus_10.jpgbrabus_11.jpgbrabus_12.jpg
Brabus dáva na výber z niekoľkých variant kolies. Tie najväčšie majú dvadsať palcov

Čo sa výkonu týka, zvyšovať ho môžete u všetkých motorizácií. Tak napríklad C 250 dostane navyše 25 kW/34 k a 50 Nm. Vo finále teda ponúkne 180 kW (245 ka 400 Nm), na stovku sa rozbehne za 6,5 s a maximálnu zvládne 250 km/h. Skrátka ale neprídu ani majitelia C 180 (možné navýšiť výkon o 15 kW / 21 k) a C 200 (+ 30 kW / 41 k).

U dieselov ponúka Brabus možnosť pridať 26 kW (35 k) pre C 220 BlueTec, u C 250 BluTec vzrastie po zásahu tejto spoločnosti výkon z pôvodných 150 kW (204 k) na 173 kW (235 k). Krútiaci moment končí hodnotou 550 Nm, čo znamená 50 Nm navyše. Také kombi potom zvládne stovku za 6,4 s a maximálnu vystrelí na 250 km/h.

Samozrejmosťou je aj športový výfuk, kožené čalúnenie, tachometer ciachovaný do 340 km/h a ďalšie podobné drobnosti.

brabus_13.jpgbrabus_14.jpgbrabus_15.jpgbrabus_16.jpgbrabus_17.jpgbrabus_18.jpgbrabus_19.jpgbrabus_20.jpgbrabus_07.jpgbrabus_08.jpgbrabus_09.jpgbrabus_01.jpgbrabus_02.jpgbrabus_03.jpgbrabus_04.jpgbrabus_05.jpgbrabus_06.jpgbrabus_21.jpgbrabus_22.jpgbrabus_23.jpgbrabus_24.jpgbrabus_25.jpgbrabus_26.jpgbrabus_27.jpgbrabus_28.jpgbrabus_29.jpgbrabus_30.jpgbrabus_31.jpgbrabus_32.jpg

Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

27. 4. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY