vytisknout velikost písma Brabus predstavil sadu vylepšení pre Mercedes-Benz triedy C kombi

Brabus predstavil sadu vylepšení pre Mercedes-Benz triedy C kombi

Po ženevskej prezentácii dôkladne upravených a veľmi výkonných Mercedesov predstavuje Brabus zase niečo decentnejšieho. Kto by mal záujem, ten si môže po novom nechať upraviť vzhľad, podvozok aj motory vo svojej triede C s karosériou kombi.

Vzhľad je možné vylepšiť pomocou upraveného predného nárazníka, zadného difúzora alebo nových diskov s veľkosťou osemnásť až dvadsať palcov. Mercedes ponúka triedu C v niekoľkých variantoch (Avantgarde, Exclusive, AMG Line). Brabus sa na tento fakt pripravil, takže vylepšovať vzhľad možno bez ohľadu na to, po čom ste práve siahli. To, čo je vidieť na fotkách, je verzia AMG Line postavená na dvadsaťpalcových kolesách.

Pre záujemcov je pripravené aj nové nastavenie podvozku, ktoré bolo údajne vyladené presne na mieru nízkoprofilovým pneumatikám. Podvozok je nižší približne o 30 mm, ale existuje aj možnosť siahnuť po podvozku, kde je možné výšku nastaviť.

brabus_10.jpgbrabus_11.jpgbrabus_12.jpg
Brabus dáva na výber z niekoľkých variant kolies. Tie najväčšie majú dvadsať palcov

Čo sa výkonu týka, zvyšovať ho môžete u všetkých motorizácií. Tak napríklad C 250 dostane navyše 25 kW/34 k a 50 Nm. Vo finále teda ponúkne 180 kW (245 ka 400 Nm), na stovku sa rozbehne za 6,5 s a maximálnu zvládne 250 km/h. Skrátka ale neprídu ani majitelia C 180 (možné navýšiť výkon o 15 kW / 21 k) a C 200 (+ 30 kW / 41 k).

U dieselov ponúka Brabus možnosť pridať 26 kW (35 k) pre C 220 BlueTec, u C 250 BluTec vzrastie po zásahu tejto spoločnosti výkon z pôvodných 150 kW (204 k) na 173 kW (235 k). Krútiaci moment končí hodnotou 550 Nm, čo znamená 50 Nm navyše. Také kombi potom zvládne stovku za 6,4 s a maximálnu vystrelí na 250 km/h.

Samozrejmosťou je aj športový výfuk, kožené čalúnenie, tachometer ciachovaný do 340 km/h a ďalšie podobné drobnosti.

brabus_13.jpgbrabus_14.jpgbrabus_15.jpgbrabus_16.jpgbrabus_17.jpgbrabus_18.jpgbrabus_19.jpgbrabus_20.jpgbrabus_07.jpgbrabus_08.jpgbrabus_09.jpgbrabus_01.jpgbrabus_02.jpgbrabus_03.jpgbrabus_04.jpgbrabus_05.jpgbrabus_06.jpgbrabus_21.jpgbrabus_22.jpgbrabus_23.jpgbrabus_24.jpgbrabus_25.jpgbrabus_26.jpgbrabus_27.jpgbrabus_28.jpgbrabus_29.jpgbrabus_30.jpgbrabus_31.jpgbrabus_32.jpg

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY