vytisknout velikost písma Brabus predstavil sadu vylepšení pre Mercedes-Benz triedy C kombi

Brabus predstavil sadu vylepšení pre Mercedes-Benz triedy C kombi

Po ženevskej prezentácii dôkladne upravených a veľmi výkonných Mercedesov predstavuje Brabus zase niečo decentnejšieho. Kto by mal záujem, ten si môže po novom nechať upraviť vzhľad, podvozok aj motory vo svojej triede C s karosériou kombi.

Vzhľad je možné vylepšiť pomocou upraveného predného nárazníka, zadného difúzora alebo nových diskov s veľkosťou osemnásť až dvadsať palcov. Mercedes ponúka triedu C v niekoľkých variantoch (Avantgarde, Exclusive, AMG Line). Brabus sa na tento fakt pripravil, takže vylepšovať vzhľad možno bez ohľadu na to, po čom ste práve siahli. To, čo je vidieť na fotkách, je verzia AMG Line postavená na dvadsaťpalcových kolesách.

Pre záujemcov je pripravené aj nové nastavenie podvozku, ktoré bolo údajne vyladené presne na mieru nízkoprofilovým pneumatikám. Podvozok je nižší približne o 30 mm, ale existuje aj možnosť siahnuť po podvozku, kde je možné výšku nastaviť.

brabus_10.jpgbrabus_11.jpgbrabus_12.jpg
Brabus dáva na výber z niekoľkých variant kolies. Tie najväčšie majú dvadsať palcov

Čo sa výkonu týka, zvyšovať ho môžete u všetkých motorizácií. Tak napríklad C 250 dostane navyše 25 kW/34 k a 50 Nm. Vo finále teda ponúkne 180 kW (245 ka 400 Nm), na stovku sa rozbehne za 6,5 s a maximálnu zvládne 250 km/h. Skrátka ale neprídu ani majitelia C 180 (možné navýšiť výkon o 15 kW / 21 k) a C 200 (+ 30 kW / 41 k).

U dieselov ponúka Brabus možnosť pridať 26 kW (35 k) pre C 220 BlueTec, u C 250 BluTec vzrastie po zásahu tejto spoločnosti výkon z pôvodných 150 kW (204 k) na 173 kW (235 k). Krútiaci moment končí hodnotou 550 Nm, čo znamená 50 Nm navyše. Také kombi potom zvládne stovku za 6,4 s a maximálnu vystrelí na 250 km/h.

Samozrejmosťou je aj športový výfuk, kožené čalúnenie, tachometer ciachovaný do 340 km/h a ďalšie podobné drobnosti.

brabus_13.jpgbrabus_14.jpgbrabus_15.jpgbrabus_16.jpgbrabus_17.jpgbrabus_18.jpgbrabus_19.jpgbrabus_20.jpgbrabus_07.jpgbrabus_08.jpgbrabus_09.jpgbrabus_01.jpgbrabus_02.jpgbrabus_03.jpgbrabus_04.jpgbrabus_05.jpgbrabus_06.jpgbrabus_21.jpgbrabus_22.jpgbrabus_23.jpgbrabus_24.jpgbrabus_25.jpgbrabus_26.jpgbrabus_27.jpgbrabus_28.jpgbrabus_29.jpgbrabus_30.jpgbrabus_31.jpgbrabus_32.jpg

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupcu zvýšeného Golfu Plus sme podrobili redakčnému testu rovno v dvoch variantoch: cenovo dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálnym radením a rozmarné 1.4 TSI Highline s automatom DSG.

dnes | Jiří Červenka | 1 příspěvek
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

22. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY