vytisknout velikost písma Brabus predstavil sadu vylepšení pre Mercedes-Benz triedy C kombi

Brabus predstavil sadu vylepšení pre Mercedes-Benz triedy C kombi

Po ženevskej prezentácii dôkladne upravených a veľmi výkonných Mercedesov predstavuje Brabus zase niečo decentnejšieho. Kto by mal záujem, ten si môže po novom nechať upraviť vzhľad, podvozok aj motory vo svojej triede C s karosériou kombi.

Vzhľad je možné vylepšiť pomocou upraveného predného nárazníka, zadného difúzora alebo nových diskov s veľkosťou osemnásť až dvadsať palcov. Mercedes ponúka triedu C v niekoľkých variantoch (Avantgarde, Exclusive, AMG Line). Brabus sa na tento fakt pripravil, takže vylepšovať vzhľad možno bez ohľadu na to, po čom ste práve siahli. To, čo je vidieť na fotkách, je verzia AMG Line postavená na dvadsaťpalcových kolesách.

Pre záujemcov je pripravené aj nové nastavenie podvozku, ktoré bolo údajne vyladené presne na mieru nízkoprofilovým pneumatikám. Podvozok je nižší približne o 30 mm, ale existuje aj možnosť siahnuť po podvozku, kde je možné výšku nastaviť.

brabus_10.jpgbrabus_11.jpgbrabus_12.jpg
Brabus dáva na výber z niekoľkých variant kolies. Tie najväčšie majú dvadsať palcov

Čo sa výkonu týka, zvyšovať ho môžete u všetkých motorizácií. Tak napríklad C 250 dostane navyše 25 kW/34 k a 50 Nm. Vo finále teda ponúkne 180 kW (245 ka 400 Nm), na stovku sa rozbehne za 6,5 s a maximálnu zvládne 250 km/h. Skrátka ale neprídu ani majitelia C 180 (možné navýšiť výkon o 15 kW / 21 k) a C 200 (+ 30 kW / 41 k).

U dieselov ponúka Brabus možnosť pridať 26 kW (35 k) pre C 220 BlueTec, u C 250 BluTec vzrastie po zásahu tejto spoločnosti výkon z pôvodných 150 kW (204 k) na 173 kW (235 k). Krútiaci moment končí hodnotou 550 Nm, čo znamená 50 Nm navyše. Také kombi potom zvládne stovku za 6,4 s a maximálnu vystrelí na 250 km/h.

Samozrejmosťou je aj športový výfuk, kožené čalúnenie, tachometer ciachovaný do 340 km/h a ďalšie podobné drobnosti.

brabus_13.jpgbrabus_14.jpgbrabus_15.jpgbrabus_16.jpgbrabus_17.jpgbrabus_18.jpgbrabus_19.jpgbrabus_20.jpgbrabus_07.jpgbrabus_08.jpgbrabus_09.jpgbrabus_01.jpgbrabus_02.jpgbrabus_03.jpgbrabus_04.jpgbrabus_05.jpgbrabus_06.jpgbrabus_21.jpgbrabus_22.jpgbrabus_23.jpgbrabus_24.jpgbrabus_25.jpgbrabus_26.jpgbrabus_27.jpgbrabus_28.jpgbrabus_29.jpgbrabus_30.jpgbrabus_31.jpgbrabus_32.jpg

Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kto dôjde najďalej?

Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kto dôjde najďalej?

Modely Nissan Leaf a BMW i3 sa aktuálne ponúkajú s posilnenými batériami. Okrem toho si záujemca o elektrický automobil môže kúpiť aj úplne nový Hyundai Ioniq Electric. Nissan sľubuje dojazd až 250 km, BMW dokonca 300 km a Hyundai "viac ako 280 km". So všetkými troma elektromobilmi sme vyskúšali jednu trasu a zistili, kto ujde najviac. Kvôli profilu trasy a hlavne kvôli počasiu sme sa ani s jedným z tejto trojice cez 200 km nedostali.

včera | Dalibor Žák
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY