vytisknout velikost písma Brabus opäť vyladil Mercedes G63 AMG. Má monštróznych 700 koní!

Brabus zase zvýšil výkon už tak dosť silného off-roadu G63 AMG. Rýchlosť 240 km/h si možno v tejto krabici len ťažko predstaviť.
Brabus opäť vyladil Mercedes G63 AMG. Má monštróznych 700 koní!

Ďalšieho tuningu, tentokrát so zákazkovým bodykitom, exkluzívnym lakom a novým interiérom, sa dočkal Mercedes-Benz G63 AMG. V Brabuse si totiž niekto asi povedal, že pôvodných 620 koní je v upravenom Mercedese G63 AMG vyložene trápna hodnota. A tak ladiči zvýšili výkon osemvalca 5,5 l s dvoma turbami na rovných 700 koní. Brabus G700, ako sa tento zladený off-road volá, dostal navyše nová 23" kolesá s cestnými nízkoprofilovými pneumatikami Yokohama. Určite už ste si na fotkách všimli aj toho vskutku komického prítlačného krídla na streche alebo karbónového krytu kapoty.

11568767.jpg61285203.jpg835551205.jpg

854519569.jpg858488392.jpg

Celkom by nás zaujímalo, ako sa na aerodynamike tvárnice prejaví dodatočné krídlo... Osemvalec 5,5 l dostal väčšie turbá, nové väčšie medzichladiče, inú riadiacu jednotku, nové vstrekovače, kompletne prepracované sanie a samozrejme aj zladený výfuk. Výsledkom je výkon 515 kW (700 k) a aj keď nie je uvádzaný najvyšší krútiaci moment, v posledných tuningových prípadoch Brabusu mal tento motor až 960 Nm.

Z 0 na 100 km/h akceleruje tento 2550 kg ťažký hranatý kolos už za 4,9 sekundy a rozbehne sa dokonca až na 240 km/h. To nie sú na športové auto nijako svetoborné hodnoty, ale ak by sme tieto čísla posudzovali optikou ťažkej stavebnej techniky alebo prepravných kontajnerov, asi na svete ťažko nájdeme niečo rýchlejšie.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY