vytisknout velikost písma Brabus opäť vyladil Mercedes G63 AMG. Má monštróznych 700 koní!

Brabus zase zvýšil výkon už tak dosť silného off-roadu G63 AMG. Rýchlosť 240 km/h si možno v tejto krabici len ťažko predstaviť.
Brabus opäť vyladil Mercedes G63 AMG. Má monštróznych 700 koní!

Ďalšieho tuningu, tentokrát so zákazkovým bodykitom, exkluzívnym lakom a novým interiérom, sa dočkal Mercedes-Benz G63 AMG. V Brabuse si totiž niekto asi povedal, že pôvodných 620 koní je v upravenom Mercedese G63 AMG vyložene trápna hodnota. A tak ladiči zvýšili výkon osemvalca 5,5 l s dvoma turbami na rovných 700 koní. Brabus G700, ako sa tento zladený off-road volá, dostal navyše nová 23" kolesá s cestnými nízkoprofilovými pneumatikami Yokohama. Určite už ste si na fotkách všimli aj toho vskutku komického prítlačného krídla na streche alebo karbónového krytu kapoty.

11568767.jpg61285203.jpg835551205.jpg

854519569.jpg858488392.jpg

Celkom by nás zaujímalo, ako sa na aerodynamike tvárnice prejaví dodatočné krídlo... Osemvalec 5,5 l dostal väčšie turbá, nové väčšie medzichladiče, inú riadiacu jednotku, nové vstrekovače, kompletne prepracované sanie a samozrejme aj zladený výfuk. Výsledkom je výkon 515 kW (700 k) a aj keď nie je uvádzaný najvyšší krútiaci moment, v posledných tuningových prípadoch Brabusu mal tento motor až 960 Nm.

Z 0 na 100 km/h akceleruje tento 2550 kg ťažký hranatý kolos už za 4,9 sekundy a rozbehne sa dokonca až na 240 km/h. To nie sú na športové auto nijako svetoborné hodnoty, ale ak by sme tieto čísla posudzovali optikou ťažkej stavebnej techniky alebo prepravných kontajnerov, asi na svete ťažko nájdeme niečo rýchlejšie.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY