vytisknout velikost písma Brabus odhalil svoju hlavnú hviezdu pre Frankfurt. AMG GT dostalo 600 koní

Brabus odhalil svoju hlavnú hviezdu pre Frankfurt. AMG GT dostalo 600 koní

Pred časom Brabus oznámil, že do Frankfurtu privezie upravený Mercedes-AMG GT. Zatiaľ sme ale nemali k dispozícii žiadne bližšie detaily. To sa však teraz mení, pretože nemecká spoločnosť zverejnila sadu fotografií a základné informácie. Upravené AMG GT má po novom 600 koní a vytiahne to na 325 km/h.

Úprava vychádza zo silnejšieho prevedenia GT S, ktoré ponúka štandardne 375 kW (510 k). Brabus sa ale do žiadnych zásadných zmien pri motore nepustil (zatiaľ), takže sa k slovu dostal iba iný softvér riadiacej jednotky a vyšší plniaci tlak. Výsledok má rovných 441 kW (600 k) a 750 Nm (+100 Nm oproti sériovej verzii).

Na stovku došprintuje upravené AMG GT S za 3,6 s (-0,2 s) a maximálne ide rýchlosťou 325 km/h (+15 km/h). Ďalšie úpravy potom zahŕňajú napríklad titánový výfuk, ktorý je o štyridsať percent ľahší ako sériové prevedenie. K dispozícii je tiež športové odpruženie a nové kolesá. Tie majú veľkosť 20 palcov vpredu a 21 palcov vzadu.

AMG GT S navyše dostalo sadu karbónových doplnkov pre lepšiu aerodynamiku a nezabudlo sa ani na interiér. Konkrétne úpravy ale záležia na požiadavkách zákazníka. Možné je v podstate čokoľvek.

Okrem AMG GT S vezie Brabus do Frankfurtu aj triedu G vyladenú na 850 koní a C63 AMG S, ktoré má rovnako ako GT osemvalec posilnený na 600 koní.

brabus_04.jpgbrabus_05.jpgbrabus_06.jpgbrabus_07.jpgbrabus_08.jpgbrabus_09.jpgbrabus_10.jpgbrabus_02.jpgbrabus_11.jpgbrabus_18.jpgbrabus_01.jpgbrabus_03.jpgbrabus_12.jpgbrabus_13.jpgbrabus_14.jpgbrabus_15.jpgbrabus_16.jpgbrabus_17.jpgbrabus_25.jpgbrabus_26.jpgbrabus_27.jpgbrabus_19.jpgbrabus_20.jpgbrabus_21.jpgbrabus_22.jpgbrabus_23.jpgbrabus_24.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY