vytisknout velikost písma Brabus odhalil svoju hlavnú hviezdu pre Frankfurt. AMG GT dostalo 600 koní

Brabus odhalil svoju hlavnú hviezdu pre Frankfurt. AMG GT dostalo 600 koní

Pred časom Brabus oznámil, že do Frankfurtu privezie upravený Mercedes-AMG GT. Zatiaľ sme ale nemali k dispozícii žiadne bližšie detaily. To sa však teraz mení, pretože nemecká spoločnosť zverejnila sadu fotografií a základné informácie. Upravené AMG GT má po novom 600 koní a vytiahne to na 325 km/h.

Úprava vychádza zo silnejšieho prevedenia GT S, ktoré ponúka štandardne 375 kW (510 k). Brabus sa ale do žiadnych zásadných zmien pri motore nepustil (zatiaľ), takže sa k slovu dostal iba iný softvér riadiacej jednotky a vyšší plniaci tlak. Výsledok má rovných 441 kW (600 k) a 750 Nm (+100 Nm oproti sériovej verzii).

Na stovku došprintuje upravené AMG GT S za 3,6 s (-0,2 s) a maximálne ide rýchlosťou 325 km/h (+15 km/h). Ďalšie úpravy potom zahŕňajú napríklad titánový výfuk, ktorý je o štyridsať percent ľahší ako sériové prevedenie. K dispozícii je tiež športové odpruženie a nové kolesá. Tie majú veľkosť 20 palcov vpredu a 21 palcov vzadu.

AMG GT S navyše dostalo sadu karbónových doplnkov pre lepšiu aerodynamiku a nezabudlo sa ani na interiér. Konkrétne úpravy ale záležia na požiadavkách zákazníka. Možné je v podstate čokoľvek.

Okrem AMG GT S vezie Brabus do Frankfurtu aj triedu G vyladenú na 850 koní a C63 AMG S, ktoré má rovnako ako GT osemvalec posilnený na 600 koní.

brabus_04.jpgbrabus_05.jpgbrabus_06.jpgbrabus_07.jpgbrabus_08.jpgbrabus_09.jpgbrabus_10.jpgbrabus_02.jpgbrabus_11.jpgbrabus_18.jpgbrabus_01.jpgbrabus_03.jpgbrabus_12.jpgbrabus_13.jpgbrabus_14.jpgbrabus_15.jpgbrabus_16.jpgbrabus_17.jpgbrabus_25.jpgbrabus_26.jpgbrabus_27.jpgbrabus_19.jpgbrabus_20.jpgbrabus_21.jpgbrabus_22.jpgbrabus_23.jpgbrabus_24.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY