vytisknout velikost písma Brabus odhalil svoju hlavnú hviezdu pre Frankfurt. AMG GT dostalo 600 koní

Brabus odhalil svoju hlavnú hviezdu pre Frankfurt. AMG GT dostalo 600 koní

Pred časom Brabus oznámil, že do Frankfurtu privezie upravený Mercedes-AMG GT. Zatiaľ sme ale nemali k dispozícii žiadne bližšie detaily. To sa však teraz mení, pretože nemecká spoločnosť zverejnila sadu fotografií a základné informácie. Upravené AMG GT má po novom 600 koní a vytiahne to na 325 km/h.

Úprava vychádza zo silnejšieho prevedenia GT S, ktoré ponúka štandardne 375 kW (510 k). Brabus sa ale do žiadnych zásadných zmien pri motore nepustil (zatiaľ), takže sa k slovu dostal iba iný softvér riadiacej jednotky a vyšší plniaci tlak. Výsledok má rovných 441 kW (600 k) a 750 Nm (+100 Nm oproti sériovej verzii).

Na stovku došprintuje upravené AMG GT S za 3,6 s (-0,2 s) a maximálne ide rýchlosťou 325 km/h (+15 km/h). Ďalšie úpravy potom zahŕňajú napríklad titánový výfuk, ktorý je o štyridsať percent ľahší ako sériové prevedenie. K dispozícii je tiež športové odpruženie a nové kolesá. Tie majú veľkosť 20 palcov vpredu a 21 palcov vzadu.

AMG GT S navyše dostalo sadu karbónových doplnkov pre lepšiu aerodynamiku a nezabudlo sa ani na interiér. Konkrétne úpravy ale záležia na požiadavkách zákazníka. Možné je v podstate čokoľvek.

Okrem AMG GT S vezie Brabus do Frankfurtu aj triedu G vyladenú na 850 koní a C63 AMG S, ktoré má rovnako ako GT osemvalec posilnený na 600 koní.

brabus_04.jpgbrabus_05.jpgbrabus_06.jpgbrabus_07.jpgbrabus_08.jpgbrabus_09.jpgbrabus_10.jpgbrabus_02.jpgbrabus_11.jpgbrabus_18.jpgbrabus_01.jpgbrabus_03.jpgbrabus_12.jpgbrabus_13.jpgbrabus_14.jpgbrabus_15.jpgbrabus_16.jpgbrabus_17.jpgbrabus_25.jpgbrabus_26.jpgbrabus_27.jpgbrabus_19.jpgbrabus_20.jpgbrabus_21.jpgbrabus_22.jpgbrabus_23.jpgbrabus_24.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY