vytisknout velikost písma Brabus G500: Vyšší výkon pre osemvalec z Mercedesu-AMG GT

Brabus G500: Vyšší výkon pre osemvalec z Mercedesu-AMG GT

Na jar minulého roka Mercedes predstavil facelift slávnej triedy G, ktorý okrem niekoľkých čiastkových zmien priniesol jednu zásadnú novinku. V ponuke sa objavilo prevedenie G 500 osadené novým štvorlitrovým osemvalcom pôvodom z AMG GT. A to je príležitosť, ktorú si Brabus nemohol nechať ujsť.

Štandardná verzia disponuje parametrami 310 kW (422 k) a 610 Nm, pričom toto stačí k akcelerácii z nuly na 100 km/h za 5,9 s. Zákazníci, ktorí chcú viac, môžu novo siahnuť po úprave z dielne spoločnosti Brabus. Tá zdvihne výkon na 368 kW (500 k) a krútiaci moment na 710 Nm. Taká trieda G potom zvládne šprint na stovku o dve desatiny sekundy rýchlejšie a maximálne sa rozbehne na 220 km/h. Viac prirodzene nedovolí obmedzovač.

Keď už budete so svojou triedou G v Brabuse, môžete si priobjednať obrovské množstvo ďalších prvkov. Reč je napríklad o nerezovom výfuku vybavenom elektronicky riadenými klapkami, takže vďaka funkcii Coming Home nevzbudíte svojím príchodom všetkých susedov, ale keď budete chcieť, môžete si užívať poriadne ostrý zvuk.

K dispozícii sú aj rôzne doplnky na karosérii, nové svetlá, kolesá veľkosti až 23 palcov a mnoho ďalších vecí do interiéru. Všetko v podstate záleží len na tom, koľko peňazí ste ochotní do svojej triedy G investovať.

bg_15.jpgbg_16.jpgbg_01.jpgbg_02.jpgbg_05.jpgbg_06.jpgbg_03.jpgbg_04.jpgbg_07.jpgbg_08.jpgbg_09.jpgbg_10.jpgbg_11.jpgbg_12.jpgbg_13.jpgbg_14.jpgbg_17.jpg
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY