vytisknout velikost písma Brabus G500: Vyšší výkon pre osemvalec z Mercedesu-AMG GT

Brabus G500: Vyšší výkon pre osemvalec z Mercedesu-AMG GT

Na jar minulého roka Mercedes predstavil facelift slávnej triedy G, ktorý okrem niekoľkých čiastkových zmien priniesol jednu zásadnú novinku. V ponuke sa objavilo prevedenie G 500 osadené novým štvorlitrovým osemvalcom pôvodom z AMG GT. A to je príležitosť, ktorú si Brabus nemohol nechať ujsť.

Štandardná verzia disponuje parametrami 310 kW (422 k) a 610 Nm, pričom toto stačí k akcelerácii z nuly na 100 km/h za 5,9 s. Zákazníci, ktorí chcú viac, môžu novo siahnuť po úprave z dielne spoločnosti Brabus. Tá zdvihne výkon na 368 kW (500 k) a krútiaci moment na 710 Nm. Taká trieda G potom zvládne šprint na stovku o dve desatiny sekundy rýchlejšie a maximálne sa rozbehne na 220 km/h. Viac prirodzene nedovolí obmedzovač.

Keď už budete so svojou triedou G v Brabuse, môžete si priobjednať obrovské množstvo ďalších prvkov. Reč je napríklad o nerezovom výfuku vybavenom elektronicky riadenými klapkami, takže vďaka funkcii Coming Home nevzbudíte svojím príchodom všetkých susedov, ale keď budete chcieť, môžete si užívať poriadne ostrý zvuk.

K dispozícii sú aj rôzne doplnky na karosérii, nové svetlá, kolesá veľkosti až 23 palcov a mnoho ďalších vecí do interiéru. Všetko v podstate záleží len na tom, koľko peňazí ste ochotní do svojej triedy G investovať.

bg_15.jpgbg_16.jpgbg_01.jpgbg_02.jpgbg_05.jpgbg_06.jpgbg_03.jpgbg_04.jpgbg_07.jpgbg_08.jpgbg_09.jpgbg_10.jpgbg_11.jpgbg_12.jpgbg_13.jpgbg_14.jpgbg_17.jpg
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY