vytisknout velikost písma Brabus G500: Vyšší výkon pre osemvalec z Mercedesu-AMG GT

Brabus G500: Vyšší výkon pre osemvalec z Mercedesu-AMG GT

Na jar minulého roka Mercedes predstavil facelift slávnej triedy G, ktorý okrem niekoľkých čiastkových zmien priniesol jednu zásadnú novinku. V ponuke sa objavilo prevedenie G 500 osadené novým štvorlitrovým osemvalcom pôvodom z AMG GT. A to je príležitosť, ktorú si Brabus nemohol nechať ujsť.

Štandardná verzia disponuje parametrami 310 kW (422 k) a 610 Nm, pričom toto stačí k akcelerácii z nuly na 100 km/h za 5,9 s. Zákazníci, ktorí chcú viac, môžu novo siahnuť po úprave z dielne spoločnosti Brabus. Tá zdvihne výkon na 368 kW (500 k) a krútiaci moment na 710 Nm. Taká trieda G potom zvládne šprint na stovku o dve desatiny sekundy rýchlejšie a maximálne sa rozbehne na 220 km/h. Viac prirodzene nedovolí obmedzovač.

Keď už budete so svojou triedou G v Brabuse, môžete si priobjednať obrovské množstvo ďalších prvkov. Reč je napríklad o nerezovom výfuku vybavenom elektronicky riadenými klapkami, takže vďaka funkcii Coming Home nevzbudíte svojím príchodom všetkých susedov, ale keď budete chcieť, môžete si užívať poriadne ostrý zvuk.

K dispozícii sú aj rôzne doplnky na karosérii, nové svetlá, kolesá veľkosti až 23 palcov a mnoho ďalších vecí do interiéru. Všetko v podstate záleží len na tom, koľko peňazí ste ochotní do svojej triedy G investovať.

bg_15.jpgbg_16.jpgbg_01.jpgbg_02.jpgbg_05.jpgbg_06.jpgbg_03.jpgbg_04.jpgbg_07.jpgbg_08.jpgbg_09.jpgbg_10.jpgbg_11.jpgbg_12.jpgbg_13.jpgbg_14.jpgbg_17.jpg
Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY