vytisknout velikost písma Brabus Classic chce patriť k najlepším renovátorom Mercedes-Benz

Brabus nežije len tuningom. V Essene teraz oficiálne predstavil nové práce svojho oddelenia zamerané na renovácie automobilov značky Mercedes-Benz.
Brabus Classic chce patriť k najlepším renovátorom Mercedes-Benz
Zoznam kapitol
  1. Brabus Classic
  2. Fotogaléria

Až tak šokujúce tento krok nie je, rada ladičských firiem sa renováciou historických a klasických vozidiel už zaoberá, pripomeňme napríklad stavbu Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 Väth. Spoločnosť Brabus niekoľko svojich projektov vystavila už tento rok v Ženeve, no rozsiahlejšie predstavenie aktuálnych aktivít si nechala až na veľtrh Techno Classica v Essene. Na svojom stánku Brabus Classic tam ukázala predovšetkým tri krásne zrenovované "Pagody", teda Mercedes-Benz 280 SL W113, a kabriolet W111 280 SE 3.5.

brabus-classic-restorations_100461721_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461722_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461723_l.jpg
Pýtate sa, koľko by vás takéto auto vyšlo? Ani sa nepýtajte...

V Brabuse si evidentne dali záležať a hovoria o "bezkonkurenčnej kvalite a autentickosti". Vidno aj rozpracované podvozky novších vozov Mercedes-Benz radu R107. Každý projekt začína kompletnou demontážou vozidla do poslednej skrutky a katalogizáciou každého z dielov, niektoré sa renovujú, iné vyrobia znova. Podvozky a karosérie potom dostanú najmodernejšiu ochranu proti korózii a nakoniec lak v pôvodnom odtieni.

brabus-classic-restorations_100461715_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461716_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461719_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461717_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461720_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461728_l.jpg
Každá renovácia začíná kompletnou demontážou

Podobné je to aj s pohonnými jednotkami alebo interiérmi a v Brabuse tvrdia, že renovácia jedného auta podľa najvyšších štandardov vezme približne 2 500 hodín práce. A to pochopiteľne nie je zadarmo. Napríklad za renováciu vyobrazeného kabrioletu W111 280 SE 3.5 vám Brabus Classic vystaví účet v prepočte na viac ako 400 tisíc eur...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Lada Niva Urban: Z lesa do mesta ľahko a rýchlo

Lada Niva Urban

Poznáte všetky moderné malé SUV, však? To sa vezme normálny hatchback, pridá sa pár plastov a razom môžete vyraziť snáď aj trochu do lesa. Lada išla na vec obrátene. Vzala absolútny off-road, tiež pridala pár plastov, ale vyslala ho pod označením Urban do mesta. Schválne, dali by ste si povedať?

9. 7. 2017 | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY