vytisknout velikost písma Brabus Classic chce patriť k najlepším renovátorom Mercedes-Benz

Brabus nežije len tuningom. V Essene teraz oficiálne predstavil nové práce svojho oddelenia zamerané na renovácie automobilov značky Mercedes-Benz.
Brabus Classic chce patriť k najlepším renovátorom Mercedes-Benz
Zoznam kapitol
  1. Brabus Classic
  2. Fotogaléria

Až tak šokujúce tento krok nie je, rada ladičských firiem sa renováciou historických a klasických vozidiel už zaoberá, pripomeňme napríklad stavbu Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 Väth. Spoločnosť Brabus niekoľko svojich projektov vystavila už tento rok v Ženeve, no rozsiahlejšie predstavenie aktuálnych aktivít si nechala až na veľtrh Techno Classica v Essene. Na svojom stánku Brabus Classic tam ukázala predovšetkým tri krásne zrenovované "Pagody", teda Mercedes-Benz 280 SL W113, a kabriolet W111 280 SE 3.5.

brabus-classic-restorations_100461721_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461722_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461723_l.jpg
Pýtate sa, koľko by vás takéto auto vyšlo? Ani sa nepýtajte...

V Brabuse si evidentne dali záležať a hovoria o "bezkonkurenčnej kvalite a autentickosti". Vidno aj rozpracované podvozky novších vozov Mercedes-Benz radu R107. Každý projekt začína kompletnou demontážou vozidla do poslednej skrutky a katalogizáciou každého z dielov, niektoré sa renovujú, iné vyrobia znova. Podvozky a karosérie potom dostanú najmodernejšiu ochranu proti korózii a nakoniec lak v pôvodnom odtieni.

brabus-classic-restorations_100461715_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461716_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461719_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461717_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461720_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461728_l.jpg
Každá renovácia začíná kompletnou demontážou

Podobné je to aj s pohonnými jednotkami alebo interiérmi a v Brabuse tvrdia, že renovácia jedného auta podľa najvyšších štandardov vezme približne 2 500 hodín práce. A to pochopiteľne nie je zadarmo. Napríklad za renováciu vyobrazeného kabrioletu W111 280 SE 3.5 vám Brabus Classic vystaví účet v prepočte na viac ako 400 tisíc eur...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY