vytisknout velikost písma Brabus Classic chce patriť k najlepším renovátorom Mercedes-Benz

Brabus nežije len tuningom. V Essene teraz oficiálne predstavil nové práce svojho oddelenia zamerané na renovácie automobilov značky Mercedes-Benz.
Brabus Classic chce patriť k najlepším renovátorom Mercedes-Benz
Zoznam kapitol
  1. Brabus Classic
  2. Fotogaléria

Až tak šokujúce tento krok nie je, rada ladičských firiem sa renováciou historických a klasických vozidiel už zaoberá, pripomeňme napríklad stavbu Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 Väth. Spoločnosť Brabus niekoľko svojich projektov vystavila už tento rok v Ženeve, no rozsiahlejšie predstavenie aktuálnych aktivít si nechala až na veľtrh Techno Classica v Essene. Na svojom stánku Brabus Classic tam ukázala predovšetkým tri krásne zrenovované "Pagody", teda Mercedes-Benz 280 SL W113, a kabriolet W111 280 SE 3.5.

brabus-classic-restorations_100461721_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461722_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461723_l.jpg
Pýtate sa, koľko by vás takéto auto vyšlo? Ani sa nepýtajte...

V Brabuse si evidentne dali záležať a hovoria o "bezkonkurenčnej kvalite a autentickosti". Vidno aj rozpracované podvozky novších vozov Mercedes-Benz radu R107. Každý projekt začína kompletnou demontážou vozidla do poslednej skrutky a katalogizáciou každého z dielov, niektoré sa renovujú, iné vyrobia znova. Podvozky a karosérie potom dostanú najmodernejšiu ochranu proti korózii a nakoniec lak v pôvodnom odtieni.

brabus-classic-restorations_100461715_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461716_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461719_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461717_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461720_l.jpgbrabus-classic-restorations_100461728_l.jpg
Každá renovácia začíná kompletnou demontážou

Podobné je to aj s pohonnými jednotkami alebo interiérmi a v Brabuse tvrdia, že renovácia jedného auta podľa najvyšších štandardov vezme približne 2 500 hodín práce. A to pochopiteľne nie je zadarmo. Napríklad za renováciu vyobrazeného kabrioletu W111 280 SE 3.5 vám Brabus Classic vystaví účet v prepočte na viac ako 400 tisíc eur...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kto dôjde najďalej?

Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kto dôjde najďalej?

Modely Nissan Leaf a BMW i3 sa aktuálne ponúkajú s posilnenými batériami. Okrem toho si záujemca o elektrický automobil môže kúpiť aj úplne nový Hyundai Ioniq Electric. Nissan sľubuje dojazd až 250 km, BMW dokonca 300 km a Hyundai "viac ako 280 km". So všetkými troma elektromobilmi sme vyskúšali jednu trasu a zistili, kto ujde najviac. Kvôli profilu trasy a hlavne kvôli počasiu sme sa ani s jedným z tejto trojice cez 200 km nedostali.

6. 12. 2016 | Dalibor Žák
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY