vytisknout velikost písma Brabus chystá úpravu pre Mercedes-AMG GT. Dostane až 800 koní

Brabus chystá úpravu pre Mercedes-AMG GT. Dostane až 800 koní

Na nadchádzajúcom autosalóne vo Frankfurte nebude chýbať ani spoločnosť Brabus, ktorá pripravuje veľmi zaujímavú úpravu. Nepôjde totiž o nič menšieho než o vyladený Mercedes-AMG GT. Auto dostane upravený podvozok, nový bodykit aj vyšší výkon. Podrobnosti ale zatiaľ Brabus nezverejnil.

Vozidlo, ktoré si môžeme prezrieť na fotkách, slúži len ako taká decentná ochutnávka. Brabus nasadil na AMG-GT dvadsaťpalcové kolesá, inak je automobil ešte stále sériový. Zaujímavé zvesti ale kolujú na tému výkonu. Zatiaľ najsilnejší sériová verzia ponúka 375 kW (510 koní), Brabus ale pripravuje varianty disponujúci maximom 441 kW (600 k), 515 kW (700 k) alebo až 588 kW (800 koní).

Okrem upraveného exteriéru, nových kolies, vylepšených bŕzd a vôbec podvozku, sa samozrejme dostane aj na interiér. Ďalšie detaily, rovnako ako fotografie, by mali nasledovať v nie príliš vzdialenej budúcnosti. Uvidíme, s čím Brabus nakoniec príde.

brab_1.jpgbrab_2.jpgbrab_3.jpgbrab_4.jpgbrab_6.jpgbrab_5.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY