vytisknout velikost písma Brabus chystá úpravu pre Mercedes-AMG GT. Dostane až 800 koní

Brabus chystá úpravu pre Mercedes-AMG GT. Dostane až 800 koní

Na nadchádzajúcom autosalóne vo Frankfurte nebude chýbať ani spoločnosť Brabus, ktorá pripravuje veľmi zaujímavú úpravu. Nepôjde totiž o nič menšieho než o vyladený Mercedes-AMG GT. Auto dostane upravený podvozok, nový bodykit aj vyšší výkon. Podrobnosti ale zatiaľ Brabus nezverejnil.

Vozidlo, ktoré si môžeme prezrieť na fotkách, slúži len ako taká decentná ochutnávka. Brabus nasadil na AMG-GT dvadsaťpalcové kolesá, inak je automobil ešte stále sériový. Zaujímavé zvesti ale kolujú na tému výkonu. Zatiaľ najsilnejší sériová verzia ponúka 375 kW (510 koní), Brabus ale pripravuje varianty disponujúci maximom 441 kW (600 k), 515 kW (700 k) alebo až 588 kW (800 koní).

Okrem upraveného exteriéru, nových kolies, vylepšených bŕzd a vôbec podvozku, sa samozrejme dostane aj na interiér. Ďalšie detaily, rovnako ako fotografie, by mali nasledovať v nie príliš vzdialenej budúcnosti. Uvidíme, s čím Brabus nakoniec príde.

brab_1.jpgbrab_2.jpgbrab_3.jpgbrab_4.jpgbrab_6.jpgbrab_5.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY