vytisknout velikost písma Brabus chystá úpravu pre Mercedes-AMG GT. Dostane až 800 koní

Brabus chystá úpravu pre Mercedes-AMG GT. Dostane až 800 koní

Na nadchádzajúcom autosalóne vo Frankfurte nebude chýbať ani spoločnosť Brabus, ktorá pripravuje veľmi zaujímavú úpravu. Nepôjde totiž o nič menšieho než o vyladený Mercedes-AMG GT. Auto dostane upravený podvozok, nový bodykit aj vyšší výkon. Podrobnosti ale zatiaľ Brabus nezverejnil.

Vozidlo, ktoré si môžeme prezrieť na fotkách, slúži len ako taká decentná ochutnávka. Brabus nasadil na AMG-GT dvadsaťpalcové kolesá, inak je automobil ešte stále sériový. Zaujímavé zvesti ale kolujú na tému výkonu. Zatiaľ najsilnejší sériová verzia ponúka 375 kW (510 koní), Brabus ale pripravuje varianty disponujúci maximom 441 kW (600 k), 515 kW (700 k) alebo až 588 kW (800 koní).

Okrem upraveného exteriéru, nových kolies, vylepšených bŕzd a vôbec podvozku, sa samozrejme dostane aj na interiér. Ďalšie detaily, rovnako ako fotografie, by mali nasledovať v nie príliš vzdialenej budúcnosti. Uvidíme, s čím Brabus nakoniec príde.

brab_1.jpgbrab_2.jpgbrab_3.jpgbrab_4.jpgbrab_6.jpgbrab_5.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY