vytisknout velikost písma Brabus C63 S je ďalšou Ženevskou premiérou. Dostane 650 koní

Brabus C63 S je ďalšou Ženevskou premiérou. Dostane 650 koní

Kým Mercedes ukáže v Ženeve civilnejšie C 43, Brabus ide na vec opačne a na rovnakom autosalóne vystaví triedu C v úprave pre tých, ktorým naopak sériové osemvalcové AMG príde trochu nedostatočné. Upravené prevedenie ponúkne 650 koní a 820 Nm.

Sériové C 63 AMG pracuje s novým štvorlitrovým osemvalcom naladeným na 375 kW (510 k) a 700 Nm, Brabus teda pridal poctivých 103 kW (140 k) a 120 Nm. Maximálneho výkonu motor dosahuje pri 5800 ot. a vrchol krútiaceho momentu by mal byť k dispozícii v rozmedzí od 1750 do 4500 ot.

Hlavný podiel na lepších parametroch osemvalca majú nové turbodúchadlá.
Upravená trieda C v prevedení sedan zvládne šprint na 100 km/h za 3,7 sekundy, ak siahnete po variante kombi, budete o desatinu sekundy pomalšie. Najvyššia rýchlosť dosahuje až na 320 km/h, preto aj v interiéri nájdete tachometer s posledným číslom 340 km/h.

Okrem vyššieho výkonu Brabus pridal aj veci obvyklé pre svoje úpravy. Na aute preto nájdete napríklad výfuk s elektronicky riadenými klapkami, ktoré umožnia tichú prevádzku, alebo naopak poriadny zvuk, upravovala sa aerodynamika a siahnuť môžete po sérii rôznych kolies a mnohých vylepšeniach v interiéri. Voz vystavený v Ženeve dostane dvadsaťpalcové disky s pneumatikami o rozmere 255/30 ZR 20 vpredu a 275/30 ZR20 vzadu.

Ženevský autosalón bude pre túto konkrétnu triedu C znamenať svetovú premiéru.

brabus_02.jpgbrabus_01.jpgbrabus_08.jpgbrabus_10.jpgbrabus_11.jpgbrabus_12.jpgbrabus_13.jpgbrabus_14.jpgbrabus_15.jpgbrabus_16.jpgbrabus_06.jpgbrabus_07.jpgbrabus_04.jpgbrabus_05.jpgbrabus_17.jpgbrabus_18.jpgbrabus_19.jpgbrabus_20.jpgbrabus_21.jpgbrabus_03.jpg
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY