vytisknout velikost písma Brabus C63 S je ďalšou Ženevskou premiérou. Dostane 650 koní

Brabus C63 S je ďalšou Ženevskou premiérou. Dostane 650 koní

Kým Mercedes ukáže v Ženeve civilnejšie C 43, Brabus ide na vec opačne a na rovnakom autosalóne vystaví triedu C v úprave pre tých, ktorým naopak sériové osemvalcové AMG príde trochu nedostatočné. Upravené prevedenie ponúkne 650 koní a 820 Nm.

Sériové C 63 AMG pracuje s novým štvorlitrovým osemvalcom naladeným na 375 kW (510 k) a 700 Nm, Brabus teda pridal poctivých 103 kW (140 k) a 120 Nm. Maximálneho výkonu motor dosahuje pri 5800 ot. a vrchol krútiaceho momentu by mal byť k dispozícii v rozmedzí od 1750 do 4500 ot.

Hlavný podiel na lepších parametroch osemvalca majú nové turbodúchadlá.
Upravená trieda C v prevedení sedan zvládne šprint na 100 km/h za 3,7 sekundy, ak siahnete po variante kombi, budete o desatinu sekundy pomalšie. Najvyššia rýchlosť dosahuje až na 320 km/h, preto aj v interiéri nájdete tachometer s posledným číslom 340 km/h.

Okrem vyššieho výkonu Brabus pridal aj veci obvyklé pre svoje úpravy. Na aute preto nájdete napríklad výfuk s elektronicky riadenými klapkami, ktoré umožnia tichú prevádzku, alebo naopak poriadny zvuk, upravovala sa aerodynamika a siahnuť môžete po sérii rôznych kolies a mnohých vylepšeniach v interiéri. Voz vystavený v Ženeve dostane dvadsaťpalcové disky s pneumatikami o rozmere 255/30 ZR 20 vpredu a 275/30 ZR20 vzadu.

Ženevský autosalón bude pre túto konkrétnu triedu C znamenať svetovú premiéru.

brabus_02.jpgbrabus_01.jpgbrabus_08.jpgbrabus_10.jpgbrabus_11.jpgbrabus_12.jpgbrabus_13.jpgbrabus_14.jpgbrabus_15.jpgbrabus_16.jpgbrabus_06.jpgbrabus_07.jpgbrabus_04.jpgbrabus_05.jpgbrabus_17.jpgbrabus_18.jpgbrabus_19.jpgbrabus_20.jpgbrabus_21.jpgbrabus_03.jpg
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Lada Niva Urban: Z lesa do mesta ľahko a rýchlo

Lada Niva Urban

Poznáte všetky moderné malé SUV, však? To sa vezme normálny hatchback, pridá sa pár plastov a razom môžete vyraziť snáď aj trochu do lesa. Lada išla na vec obrátene. Vzala absolútny off-road, tiež pridala pár plastov, ale vyslala ho pod označením Urban do mesta. Schválne, dali by ste si povedať?

9. 7. 2017 | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY