vytisknout velikost písma Brabus C63 S je ďalšou Ženevskou premiérou. Dostane 650 koní

Brabus C63 S je ďalšou Ženevskou premiérou. Dostane 650 koní

Kým Mercedes ukáže v Ženeve civilnejšie C 43, Brabus ide na vec opačne a na rovnakom autosalóne vystaví triedu C v úprave pre tých, ktorým naopak sériové osemvalcové AMG príde trochu nedostatočné. Upravené prevedenie ponúkne 650 koní a 820 Nm.

Sériové C 63 AMG pracuje s novým štvorlitrovým osemvalcom naladeným na 375 kW (510 k) a 700 Nm, Brabus teda pridal poctivých 103 kW (140 k) a 120 Nm. Maximálneho výkonu motor dosahuje pri 5800 ot. a vrchol krútiaceho momentu by mal byť k dispozícii v rozmedzí od 1750 do 4500 ot.

Hlavný podiel na lepších parametroch osemvalca majú nové turbodúchadlá.
Upravená trieda C v prevedení sedan zvládne šprint na 100 km/h za 3,7 sekundy, ak siahnete po variante kombi, budete o desatinu sekundy pomalšie. Najvyššia rýchlosť dosahuje až na 320 km/h, preto aj v interiéri nájdete tachometer s posledným číslom 340 km/h.

Okrem vyššieho výkonu Brabus pridal aj veci obvyklé pre svoje úpravy. Na aute preto nájdete napríklad výfuk s elektronicky riadenými klapkami, ktoré umožnia tichú prevádzku, alebo naopak poriadny zvuk, upravovala sa aerodynamika a siahnuť môžete po sérii rôznych kolies a mnohých vylepšeniach v interiéri. Voz vystavený v Ženeve dostane dvadsaťpalcové disky s pneumatikami o rozmere 255/30 ZR 20 vpredu a 275/30 ZR20 vzadu.

Ženevský autosalón bude pre túto konkrétnu triedu C znamenať svetovú premiéru.

brabus_02.jpgbrabus_01.jpgbrabus_08.jpgbrabus_10.jpgbrabus_11.jpgbrabus_12.jpgbrabus_13.jpgbrabus_14.jpgbrabus_15.jpgbrabus_16.jpgbrabus_06.jpgbrabus_07.jpgbrabus_04.jpgbrabus_05.jpgbrabus_17.jpgbrabus_18.jpgbrabus_19.jpgbrabus_20.jpgbrabus_21.jpgbrabus_03.jpg
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka
Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva existuje mimo iného v radikálnej úprave značky Bronto. Voz prešiel dokonca aj homologáciou pre Európu. U nás sa predáva ako Niva Extreme Cross. Už len vidieť túto špecialitu v pohybe je zážitok. Niva Extreme Cross prekvapivo používa celkom sériový motor.

10. 11. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY