vytisknout velikost písma Brabus C63 S je ďalšou Ženevskou premiérou. Dostane 650 koní

Brabus C63 S je ďalšou Ženevskou premiérou. Dostane 650 koní

Kým Mercedes ukáže v Ženeve civilnejšie C 43, Brabus ide na vec opačne a na rovnakom autosalóne vystaví triedu C v úprave pre tých, ktorým naopak sériové osemvalcové AMG príde trochu nedostatočné. Upravené prevedenie ponúkne 650 koní a 820 Nm.

Sériové C 63 AMG pracuje s novým štvorlitrovým osemvalcom naladeným na 375 kW (510 k) a 700 Nm, Brabus teda pridal poctivých 103 kW (140 k) a 120 Nm. Maximálneho výkonu motor dosahuje pri 5800 ot. a vrchol krútiaceho momentu by mal byť k dispozícii v rozmedzí od 1750 do 4500 ot.

Hlavný podiel na lepších parametroch osemvalca majú nové turbodúchadlá.
Upravená trieda C v prevedení sedan zvládne šprint na 100 km/h za 3,7 sekundy, ak siahnete po variante kombi, budete o desatinu sekundy pomalšie. Najvyššia rýchlosť dosahuje až na 320 km/h, preto aj v interiéri nájdete tachometer s posledným číslom 340 km/h.

Okrem vyššieho výkonu Brabus pridal aj veci obvyklé pre svoje úpravy. Na aute preto nájdete napríklad výfuk s elektronicky riadenými klapkami, ktoré umožnia tichú prevádzku, alebo naopak poriadny zvuk, upravovala sa aerodynamika a siahnuť môžete po sérii rôznych kolies a mnohých vylepšeniach v interiéri. Voz vystavený v Ženeve dostane dvadsaťpalcové disky s pneumatikami o rozmere 255/30 ZR 20 vpredu a 275/30 ZR20 vzadu.

Ženevský autosalón bude pre túto konkrétnu triedu C znamenať svetovú premiéru.

brabus_02.jpgbrabus_01.jpgbrabus_08.jpgbrabus_10.jpgbrabus_11.jpgbrabus_12.jpgbrabus_13.jpgbrabus_14.jpgbrabus_15.jpgbrabus_16.jpgbrabus_06.jpgbrabus_07.jpgbrabus_04.jpgbrabus_05.jpgbrabus_17.jpgbrabus_18.jpgbrabus_19.jpgbrabus_20.jpgbrabus_21.jpgbrabus_03.jpg
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY