vytisknout velikost písma Brabus C 450 4Matic AMG: Keď chcete naozaj rýchlu štvorkolku

Brabus C 450 4Matic AMG: Keď chcete naozaj rýchlu štvorkolku

Záujemcovia o Mercedes-Benz triedy C s pohonom všetkých kolies majú k dispozícii ako najvýkonnejšie prevedenie 450 4Matic AMG. Nie každý sa ale uspokojí s maximálnym výkonom 270 kW (367 koní) a vrcholom krútiaceho momentu 520 Nm. Ak sa medzi takých zákazníkov radíte, potom vás bude zaujímať nová úprava z dielne známej spoločnosti Brabus.

Tá vám na želanie zvýši výkon motora pri tomto modeli (jedno, či sa budeme baviť o sedane, alebo o kombi) na príjemných 302 kW (410 k). U krútiaceho momentu dôjde k nárastu o 50 Nm na konečnú hodnotu 570 Nm.

Takto upravená trieda C zvládne akceleráciu na 100 km/h za 4,6 s, teda o 0,3 s rýchlejšie ako sériová verzia. Tá má navyše obmedzovač nastavený na klasických 250 km/h, po zásahu Brabusu sa maximálna rýchlosť zvýši na 280 km/h. Okrem lepšej dynamiky údajne dôjde po úprave aj k zníženiu spotreby. Samozrejme pri normálnom cestovaní.

Čo sa ďalších vecí týka, Brabus v podstate nepozná hranice, takže si do svojho C 450 4Matic AMG môžete dopriať skoro čokoľvek. Za pozornosť stojí napríklad športový výfuk vybavený klapkami. Keď sú otvorené, automobil má zaujímavejší zvuk, keď sú zatvorené, auto je tichšie než sériová verzia. K dispozícii sú aj ostatné bicykle alebo napríklad prvky pre vylepšenie aerodynamiky.

brabus_c_04.jpgbrabus_c_06.jpgbrabus_c_01.jpgbrabus_c_02.jpgbrabus_c_07.jpgbrabus_c_08.jpgbrabus_c_03.jpgbrabus_c_10.jpgbrabus_c_11.jpgbrabus_c_12.jpgbrabus_c_13.jpgbrabus_c_14.jpgbrabus_c_15.jpgbrabus_c_16.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY