vytisknout velikost písma Brabus C 450 4Matic AMG: Keď chcete naozaj rýchlu štvorkolku

Brabus C 450 4Matic AMG: Keď chcete naozaj rýchlu štvorkolku

Záujemcovia o Mercedes-Benz triedy C s pohonom všetkých kolies majú k dispozícii ako najvýkonnejšie prevedenie 450 4Matic AMG. Nie každý sa ale uspokojí s maximálnym výkonom 270 kW (367 koní) a vrcholom krútiaceho momentu 520 Nm. Ak sa medzi takých zákazníkov radíte, potom vás bude zaujímať nová úprava z dielne známej spoločnosti Brabus.

Tá vám na želanie zvýši výkon motora pri tomto modeli (jedno, či sa budeme baviť o sedane, alebo o kombi) na príjemných 302 kW (410 k). U krútiaceho momentu dôjde k nárastu o 50 Nm na konečnú hodnotu 570 Nm.

Takto upravená trieda C zvládne akceleráciu na 100 km/h za 4,6 s, teda o 0,3 s rýchlejšie ako sériová verzia. Tá má navyše obmedzovač nastavený na klasických 250 km/h, po zásahu Brabusu sa maximálna rýchlosť zvýši na 280 km/h. Okrem lepšej dynamiky údajne dôjde po úprave aj k zníženiu spotreby. Samozrejme pri normálnom cestovaní.

Čo sa ďalších vecí týka, Brabus v podstate nepozná hranice, takže si do svojho C 450 4Matic AMG môžete dopriať skoro čokoľvek. Za pozornosť stojí napríklad športový výfuk vybavený klapkami. Keď sú otvorené, automobil má zaujímavejší zvuk, keď sú zatvorené, auto je tichšie než sériová verzia. K dispozícii sú aj ostatné bicykle alebo napríklad prvky pre vylepšenie aerodynamiky.

brabus_c_04.jpgbrabus_c_06.jpgbrabus_c_01.jpgbrabus_c_02.jpgbrabus_c_07.jpgbrabus_c_08.jpgbrabus_c_03.jpgbrabus_c_10.jpgbrabus_c_11.jpgbrabus_c_12.jpgbrabus_c_13.jpgbrabus_c_14.jpgbrabus_c_15.jpgbrabus_c_16.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY