vytisknout velikost písma Brabus C 450 4Matic AMG: Keď chcete naozaj rýchlu štvorkolku

Brabus C 450 4Matic AMG: Keď chcete naozaj rýchlu štvorkolku

Záujemcovia o Mercedes-Benz triedy C s pohonom všetkých kolies majú k dispozícii ako najvýkonnejšie prevedenie 450 4Matic AMG. Nie každý sa ale uspokojí s maximálnym výkonom 270 kW (367 koní) a vrcholom krútiaceho momentu 520 Nm. Ak sa medzi takých zákazníkov radíte, potom vás bude zaujímať nová úprava z dielne známej spoločnosti Brabus.

Tá vám na želanie zvýši výkon motora pri tomto modeli (jedno, či sa budeme baviť o sedane, alebo o kombi) na príjemných 302 kW (410 k). U krútiaceho momentu dôjde k nárastu o 50 Nm na konečnú hodnotu 570 Nm.

Takto upravená trieda C zvládne akceleráciu na 100 km/h za 4,6 s, teda o 0,3 s rýchlejšie ako sériová verzia. Tá má navyše obmedzovač nastavený na klasických 250 km/h, po zásahu Brabusu sa maximálna rýchlosť zvýši na 280 km/h. Okrem lepšej dynamiky údajne dôjde po úprave aj k zníženiu spotreby. Samozrejme pri normálnom cestovaní.

Čo sa ďalších vecí týka, Brabus v podstate nepozná hranice, takže si do svojho C 450 4Matic AMG môžete dopriať skoro čokoľvek. Za pozornosť stojí napríklad športový výfuk vybavený klapkami. Keď sú otvorené, automobil má zaujímavejší zvuk, keď sú zatvorené, auto je tichšie než sériová verzia. K dispozícii sú aj ostatné bicykle alebo napríklad prvky pre vylepšenie aerodynamiky.

brabus_c_04.jpgbrabus_c_06.jpgbrabus_c_01.jpgbrabus_c_02.jpgbrabus_c_07.jpgbrabus_c_08.jpgbrabus_c_03.jpgbrabus_c_10.jpgbrabus_c_11.jpgbrabus_c_12.jpgbrabus_c_13.jpgbrabus_c_14.jpgbrabus_c_15.jpgbrabus_c_16.jpg

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY