vytisknout velikost písma Brabus C 450 4Matic AMG: Keď chcete naozaj rýchlu štvorkolku

Brabus C 450 4Matic AMG: Keď chcete naozaj rýchlu štvorkolku

Záujemcovia o Mercedes-Benz triedy C s pohonom všetkých kolies majú k dispozícii ako najvýkonnejšie prevedenie 450 4Matic AMG. Nie každý sa ale uspokojí s maximálnym výkonom 270 kW (367 koní) a vrcholom krútiaceho momentu 520 Nm. Ak sa medzi takých zákazníkov radíte, potom vás bude zaujímať nová úprava z dielne známej spoločnosti Brabus.

Tá vám na želanie zvýši výkon motora pri tomto modeli (jedno, či sa budeme baviť o sedane, alebo o kombi) na príjemných 302 kW (410 k). U krútiaceho momentu dôjde k nárastu o 50 Nm na konečnú hodnotu 570 Nm.

Takto upravená trieda C zvládne akceleráciu na 100 km/h za 4,6 s, teda o 0,3 s rýchlejšie ako sériová verzia. Tá má navyše obmedzovač nastavený na klasických 250 km/h, po zásahu Brabusu sa maximálna rýchlosť zvýši na 280 km/h. Okrem lepšej dynamiky údajne dôjde po úprave aj k zníženiu spotreby. Samozrejme pri normálnom cestovaní.

Čo sa ďalších vecí týka, Brabus v podstate nepozná hranice, takže si do svojho C 450 4Matic AMG môžete dopriať skoro čokoľvek. Za pozornosť stojí napríklad športový výfuk vybavený klapkami. Keď sú otvorené, automobil má zaujímavejší zvuk, keď sú zatvorené, auto je tichšie než sériová verzia. K dispozícii sú aj ostatné bicykle alebo napríklad prvky pre vylepšenie aerodynamiky.

brabus_c_04.jpgbrabus_c_06.jpgbrabus_c_01.jpgbrabus_c_02.jpgbrabus_c_07.jpgbrabus_c_08.jpgbrabus_c_03.jpgbrabus_c_10.jpgbrabus_c_11.jpgbrabus_c_12.jpgbrabus_c_13.jpgbrabus_c_14.jpgbrabus_c_15.jpgbrabus_c_16.jpg

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY