vytisknout velikost písma Brabus Business Lounge: Áno, aj takto môže vyzerať dodávka Sprinter

Brabus Business Lounge: Áno, aj takto môže vyzerať dodávka Sprinter

Brabus sa nezameriava len na stavbu monštruóznych automobilov s výkonom zhruba okolo tisíc koní. Táto spoločnosť vie upraviť napríklad aj obyčajnú dodávku. Stalo sa tak v Mercedese-Benz Sprinter, z ktorého je po zásahu Brabusu luxusný salón na kolesách.

Úprava obsahuje predovšetkým totálnu prestavbu interiéru. Základom je Mercedes-Benz Sprinter s predĺženým rázvorom a zvýšenou strechou. To aby vo vnútri bolo dosť miesta a zadné cestujúci sa mohli pohodlne postaviť. Kabína je od vodiča oddelená pevnou prepážkou, na ktorú sa okrem ozvučenie nasťahovala aj obrazovka veľkosti 42 palcov.

Základné usporiadanie obsahuje vzadu štyri komfortné kresla. Každé má vyhrievanie, masáž, z každého sa môže stať ležadlo, nechýba opierka pre nohy a tak ďalej. Ak je vás viac, môže tu byť ešte tretí rad trochu menej luxusných sedadiel, ktoré je možné prípadne vybrať. Sem sa nastupuje cez zadné dvere, ale aby ste nemuseli robiť príliš veľký krok, vysunie sa tu elektrický schodík.

V interiéri nenájdete nič iné ako kožu a Alcantaru. Dekory môžu byť napríklad drevené, alebo tiež karbónové. Ako to už v Brabuse chodí, v tomto smere sa naozaj medze nekladú, takže ak chcete, aby tu vládla ružová, nie je to vôbec žiadny problém.

O patričný komfort na palube sa stará špeciálne vyvinutý systém. Vyhrievanie má výkon 10 kW, chladenie potom ešte o 3 kW viac. Okná sú prirodzene stmavené a keď si praje posádka viac súkromia, môže využiť záclonky pre všetky zadné okná. Ovládajú sa elektricky.

Špeciálnu starostlivosť potom Brabus venoval multimediálnej výbave. Sprinter má vlastný počítač, vysokorýchlostný internet, digitálnu televíziu a tak ďalej. Pripojiť môžete k tomuto systému úplne čokoľvek, či už používate Apple, Android alebo Windows. A ak vás už všetko omrzí, môžete si niečo zahrať napríklad na konzole Playstation 4. Na obrej obrazovke je ale možné zobraziť aj obraz vonkajších kamier a sledovať tak okolie vozidla.

Dizajn auta ako takého dostal oproti úprave interiéru skôr kozmetické zmeny. Sprinter má iný nárazník, inú masku, diódy denného svietenia a môže mať tiež osemnásťpalcové disky s pneumatikami 255/55 R 18.

sprint_07.jpgsprint_08.jpgsprint_02.jpgsprint_28.jpgsprint_30.jpgsprint_31.jpgsprint_32.jpgsprint_27.jpgsprint_15.jpgsprint_09.jpgsprint_26.jpgsprint_10.jpgsprint_11.jpgsprint_12.jpgsprint_13.jpgsprint_14.jpgsprint_16.jpgsprint_17.jpgsprint_23.jpgsprint_18.jpgsprint_19.jpgsprint_22.jpgsprint_20.jpgsprint_21.jpgsprint_24.jpgsprint_25.jpgsprint_01.jpgsprint_06.jpgsprint_03.jpgsprint_04.jpgsprint_05.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY