vytisknout velikost písma Brabus Business Lounge: Áno, aj takto môže vyzerať dodávka Sprinter

Brabus Business Lounge: Áno, aj takto môže vyzerať dodávka Sprinter

Brabus sa nezameriava len na stavbu monštruóznych automobilov s výkonom zhruba okolo tisíc koní. Táto spoločnosť vie upraviť napríklad aj obyčajnú dodávku. Stalo sa tak v Mercedese-Benz Sprinter, z ktorého je po zásahu Brabusu luxusný salón na kolesách.

Úprava obsahuje predovšetkým totálnu prestavbu interiéru. Základom je Mercedes-Benz Sprinter s predĺženým rázvorom a zvýšenou strechou. To aby vo vnútri bolo dosť miesta a zadné cestujúci sa mohli pohodlne postaviť. Kabína je od vodiča oddelená pevnou prepážkou, na ktorú sa okrem ozvučenie nasťahovala aj obrazovka veľkosti 42 palcov.

Základné usporiadanie obsahuje vzadu štyri komfortné kresla. Každé má vyhrievanie, masáž, z každého sa môže stať ležadlo, nechýba opierka pre nohy a tak ďalej. Ak je vás viac, môže tu byť ešte tretí rad trochu menej luxusných sedadiel, ktoré je možné prípadne vybrať. Sem sa nastupuje cez zadné dvere, ale aby ste nemuseli robiť príliš veľký krok, vysunie sa tu elektrický schodík.

V interiéri nenájdete nič iné ako kožu a Alcantaru. Dekory môžu byť napríklad drevené, alebo tiež karbónové. Ako to už v Brabuse chodí, v tomto smere sa naozaj medze nekladú, takže ak chcete, aby tu vládla ružová, nie je to vôbec žiadny problém.

O patričný komfort na palube sa stará špeciálne vyvinutý systém. Vyhrievanie má výkon 10 kW, chladenie potom ešte o 3 kW viac. Okná sú prirodzene stmavené a keď si praje posádka viac súkromia, môže využiť záclonky pre všetky zadné okná. Ovládajú sa elektricky.

Špeciálnu starostlivosť potom Brabus venoval multimediálnej výbave. Sprinter má vlastný počítač, vysokorýchlostný internet, digitálnu televíziu a tak ďalej. Pripojiť môžete k tomuto systému úplne čokoľvek, či už používate Apple, Android alebo Windows. A ak vás už všetko omrzí, môžete si niečo zahrať napríklad na konzole Playstation 4. Na obrej obrazovke je ale možné zobraziť aj obraz vonkajších kamier a sledovať tak okolie vozidla.

Dizajn auta ako takého dostal oproti úprave interiéru skôr kozmetické zmeny. Sprinter má iný nárazník, inú masku, diódy denného svietenia a môže mať tiež osemnásťpalcové disky s pneumatikami 255/55 R 18.

sprint_07.jpgsprint_08.jpgsprint_02.jpgsprint_28.jpgsprint_30.jpgsprint_31.jpgsprint_32.jpgsprint_27.jpgsprint_15.jpgsprint_09.jpgsprint_26.jpgsprint_10.jpgsprint_11.jpgsprint_12.jpgsprint_13.jpgsprint_14.jpgsprint_16.jpgsprint_17.jpgsprint_23.jpgsprint_18.jpgsprint_19.jpgsprint_22.jpgsprint_20.jpgsprint_21.jpgsprint_24.jpgsprint_25.jpgsprint_01.jpgsprint_06.jpgsprint_03.jpgsprint_04.jpgsprint_05.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY