vytisknout velikost písma Brabus Business Lounge: Áno, aj takto môže vyzerať dodávka Sprinter

Brabus Business Lounge: Áno, aj takto môže vyzerať dodávka Sprinter

Brabus sa nezameriava len na stavbu monštruóznych automobilov s výkonom zhruba okolo tisíc koní. Táto spoločnosť vie upraviť napríklad aj obyčajnú dodávku. Stalo sa tak v Mercedese-Benz Sprinter, z ktorého je po zásahu Brabusu luxusný salón na kolesách.

Úprava obsahuje predovšetkým totálnu prestavbu interiéru. Základom je Mercedes-Benz Sprinter s predĺženým rázvorom a zvýšenou strechou. To aby vo vnútri bolo dosť miesta a zadné cestujúci sa mohli pohodlne postaviť. Kabína je od vodiča oddelená pevnou prepážkou, na ktorú sa okrem ozvučenie nasťahovala aj obrazovka veľkosti 42 palcov.

Základné usporiadanie obsahuje vzadu štyri komfortné kresla. Každé má vyhrievanie, masáž, z každého sa môže stať ležadlo, nechýba opierka pre nohy a tak ďalej. Ak je vás viac, môže tu byť ešte tretí rad trochu menej luxusných sedadiel, ktoré je možné prípadne vybrať. Sem sa nastupuje cez zadné dvere, ale aby ste nemuseli robiť príliš veľký krok, vysunie sa tu elektrický schodík.

V interiéri nenájdete nič iné ako kožu a Alcantaru. Dekory môžu byť napríklad drevené, alebo tiež karbónové. Ako to už v Brabuse chodí, v tomto smere sa naozaj medze nekladú, takže ak chcete, aby tu vládla ružová, nie je to vôbec žiadny problém.

O patričný komfort na palube sa stará špeciálne vyvinutý systém. Vyhrievanie má výkon 10 kW, chladenie potom ešte o 3 kW viac. Okná sú prirodzene stmavené a keď si praje posádka viac súkromia, môže využiť záclonky pre všetky zadné okná. Ovládajú sa elektricky.

Špeciálnu starostlivosť potom Brabus venoval multimediálnej výbave. Sprinter má vlastný počítač, vysokorýchlostný internet, digitálnu televíziu a tak ďalej. Pripojiť môžete k tomuto systému úplne čokoľvek, či už používate Apple, Android alebo Windows. A ak vás už všetko omrzí, môžete si niečo zahrať napríklad na konzole Playstation 4. Na obrej obrazovke je ale možné zobraziť aj obraz vonkajších kamier a sledovať tak okolie vozidla.

Dizajn auta ako takého dostal oproti úprave interiéru skôr kozmetické zmeny. Sprinter má iný nárazník, inú masku, diódy denného svietenia a môže mať tiež osemnásťpalcové disky s pneumatikami 255/55 R 18.

sprint_07.jpgsprint_08.jpgsprint_02.jpgsprint_28.jpgsprint_30.jpgsprint_31.jpgsprint_32.jpgsprint_27.jpgsprint_15.jpgsprint_09.jpgsprint_26.jpgsprint_10.jpgsprint_11.jpgsprint_12.jpgsprint_13.jpgsprint_14.jpgsprint_16.jpgsprint_17.jpgsprint_23.jpgsprint_18.jpgsprint_19.jpgsprint_22.jpgsprint_20.jpgsprint_21.jpgsprint_24.jpgsprint_25.jpgsprint_01.jpgsprint_06.jpgsprint_03.jpgsprint_04.jpgsprint_05.jpg

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupcu zvýšeného Golfu Plus sme podrobili redakčnému testu rovno v dvoch variantoch: cenovo dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálnym radením a rozmarné 1.4 TSI Highline s automatom DSG.

dnes | Jiří Červenka | 1 příspěvek
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

22. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY