vytisknout velikost písma Brabus Business Lounge: Áno, aj takto môže vyzerať dodávka Sprinter

Brabus Business Lounge: Áno, aj takto môže vyzerať dodávka Sprinter

Brabus sa nezameriava len na stavbu monštruóznych automobilov s výkonom zhruba okolo tisíc koní. Táto spoločnosť vie upraviť napríklad aj obyčajnú dodávku. Stalo sa tak v Mercedese-Benz Sprinter, z ktorého je po zásahu Brabusu luxusný salón na kolesách.

Úprava obsahuje predovšetkým totálnu prestavbu interiéru. Základom je Mercedes-Benz Sprinter s predĺženým rázvorom a zvýšenou strechou. To aby vo vnútri bolo dosť miesta a zadné cestujúci sa mohli pohodlne postaviť. Kabína je od vodiča oddelená pevnou prepážkou, na ktorú sa okrem ozvučenie nasťahovala aj obrazovka veľkosti 42 palcov.

Základné usporiadanie obsahuje vzadu štyri komfortné kresla. Každé má vyhrievanie, masáž, z každého sa môže stať ležadlo, nechýba opierka pre nohy a tak ďalej. Ak je vás viac, môže tu byť ešte tretí rad trochu menej luxusných sedadiel, ktoré je možné prípadne vybrať. Sem sa nastupuje cez zadné dvere, ale aby ste nemuseli robiť príliš veľký krok, vysunie sa tu elektrický schodík.

V interiéri nenájdete nič iné ako kožu a Alcantaru. Dekory môžu byť napríklad drevené, alebo tiež karbónové. Ako to už v Brabuse chodí, v tomto smere sa naozaj medze nekladú, takže ak chcete, aby tu vládla ružová, nie je to vôbec žiadny problém.

O patričný komfort na palube sa stará špeciálne vyvinutý systém. Vyhrievanie má výkon 10 kW, chladenie potom ešte o 3 kW viac. Okná sú prirodzene stmavené a keď si praje posádka viac súkromia, môže využiť záclonky pre všetky zadné okná. Ovládajú sa elektricky.

Špeciálnu starostlivosť potom Brabus venoval multimediálnej výbave. Sprinter má vlastný počítač, vysokorýchlostný internet, digitálnu televíziu a tak ďalej. Pripojiť môžete k tomuto systému úplne čokoľvek, či už používate Apple, Android alebo Windows. A ak vás už všetko omrzí, môžete si niečo zahrať napríklad na konzole Playstation 4. Na obrej obrazovke je ale možné zobraziť aj obraz vonkajších kamier a sledovať tak okolie vozidla.

Dizajn auta ako takého dostal oproti úprave interiéru skôr kozmetické zmeny. Sprinter má iný nárazník, inú masku, diódy denného svietenia a môže mať tiež osemnásťpalcové disky s pneumatikami 255/55 R 18.

sprint_07.jpgsprint_08.jpgsprint_02.jpgsprint_28.jpgsprint_30.jpgsprint_31.jpgsprint_32.jpgsprint_27.jpgsprint_15.jpgsprint_09.jpgsprint_26.jpgsprint_10.jpgsprint_11.jpgsprint_12.jpgsprint_13.jpgsprint_14.jpgsprint_16.jpgsprint_17.jpgsprint_23.jpgsprint_18.jpgsprint_19.jpgsprint_22.jpgsprint_20.jpgsprint_21.jpgsprint_24.jpgsprint_25.jpgsprint_01.jpgsprint_06.jpgsprint_03.jpgsprint_04.jpgsprint_05.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY