vytisknout velikost písma Brabus Business Lounge: Áno, aj takto môže vyzerať dodávka Sprinter

Brabus Business Lounge: Áno, aj takto môže vyzerať dodávka Sprinter

Brabus sa nezameriava len na stavbu monštruóznych automobilov s výkonom zhruba okolo tisíc koní. Táto spoločnosť vie upraviť napríklad aj obyčajnú dodávku. Stalo sa tak v Mercedese-Benz Sprinter, z ktorého je po zásahu Brabusu luxusný salón na kolesách.

Úprava obsahuje predovšetkým totálnu prestavbu interiéru. Základom je Mercedes-Benz Sprinter s predĺženým rázvorom a zvýšenou strechou. To aby vo vnútri bolo dosť miesta a zadné cestujúci sa mohli pohodlne postaviť. Kabína je od vodiča oddelená pevnou prepážkou, na ktorú sa okrem ozvučenie nasťahovala aj obrazovka veľkosti 42 palcov.

Základné usporiadanie obsahuje vzadu štyri komfortné kresla. Každé má vyhrievanie, masáž, z každého sa môže stať ležadlo, nechýba opierka pre nohy a tak ďalej. Ak je vás viac, môže tu byť ešte tretí rad trochu menej luxusných sedadiel, ktoré je možné prípadne vybrať. Sem sa nastupuje cez zadné dvere, ale aby ste nemuseli robiť príliš veľký krok, vysunie sa tu elektrický schodík.

V interiéri nenájdete nič iné ako kožu a Alcantaru. Dekory môžu byť napríklad drevené, alebo tiež karbónové. Ako to už v Brabuse chodí, v tomto smere sa naozaj medze nekladú, takže ak chcete, aby tu vládla ružová, nie je to vôbec žiadny problém.

O patričný komfort na palube sa stará špeciálne vyvinutý systém. Vyhrievanie má výkon 10 kW, chladenie potom ešte o 3 kW viac. Okná sú prirodzene stmavené a keď si praje posádka viac súkromia, môže využiť záclonky pre všetky zadné okná. Ovládajú sa elektricky.

Špeciálnu starostlivosť potom Brabus venoval multimediálnej výbave. Sprinter má vlastný počítač, vysokorýchlostný internet, digitálnu televíziu a tak ďalej. Pripojiť môžete k tomuto systému úplne čokoľvek, či už používate Apple, Android alebo Windows. A ak vás už všetko omrzí, môžete si niečo zahrať napríklad na konzole Playstation 4. Na obrej obrazovke je ale možné zobraziť aj obraz vonkajších kamier a sledovať tak okolie vozidla.

Dizajn auta ako takého dostal oproti úprave interiéru skôr kozmetické zmeny. Sprinter má iný nárazník, inú masku, diódy denného svietenia a môže mať tiež osemnásťpalcové disky s pneumatikami 255/55 R 18.

sprint_07.jpgsprint_08.jpgsprint_02.jpgsprint_28.jpgsprint_30.jpgsprint_31.jpgsprint_32.jpgsprint_27.jpgsprint_15.jpgsprint_09.jpgsprint_26.jpgsprint_10.jpgsprint_11.jpgsprint_12.jpgsprint_13.jpgsprint_14.jpgsprint_16.jpgsprint_17.jpgsprint_23.jpgsprint_18.jpgsprint_19.jpgsprint_22.jpgsprint_20.jpgsprint_21.jpgsprint_24.jpgsprint_25.jpgsprint_01.jpgsprint_06.jpgsprint_03.jpgsprint_04.jpgsprint_05.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY