vytisknout velikost písma Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: Tretia premiéra pre Frankfurt

Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: Tretia premiéra pre Frankfurt

Z predchádzajúcich dní a týždňov už vieme, že Brabus privezie do Frankfurtu upravené AMG GT a C63 AMG. To ale stále nie je všetko, pretože aktuálne prišla správa o tretej novinke. Tentoraz sa vylepšovala trieda G, ktorá sa po zásahu ľudí od Brabusu dostala na 850 koní a 1450 Nm.

Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar, ako sa celým menom toto monštrum nazýva, vychádza z triedy G vo verzii 63 AMG. Motor ale prešiel celou radou úprav, takže má po novom zvýšený objem na 5912 cm3, nové sú piesty, kľukový hriadeľ, ojnice a tak ďalej. Namiesto turbodúchadiel je tu veľký kompresor, iné je samozrejme aj sanie a výfuk.

Výsledok je naozaj pôsobivý. Výkon šestilitrového osemvalca činí 625 kW (850 k) pri 5400 ot./min, krútiaci moment vrcholí hodnotou 1450 Nm (2500 až 4500 ot./min). Cez sedemstupňovú automatickou prevodovku sú poháňané všetky kolesá a aj keď ide o krabicu ťažkú ​​2,5 tony, stovka prebehne za rovné štyri sekundy. Maximálna rýchlosť dosahuje na 260 km/h, spotreba v kombinovanej prevádzke je 13,8 l/100 km.

Čo sa vzhľadu týka, ten najlepšie prezradia priložené fotografie. Za pozornosť ale stoja gigantické disky, ktoré majú veľkosť 23 palcov a na ktoré si môžete nechať nasadiť plášte Continental, Pirelli alebo Yokohama s rozmerom 305/35 R23.

gbrabus_08.jpggbrabus_01.jpggbrabus_02.jpggbrabus_06.jpggbrabus_03.jpggbrabus_04.jpggbrabus_05.jpggbrabus_07.jpggbrabus_09.jpggbrabus_10.jpggbrabus_11.jpggbrabus_12.jpggbrabus_13.jpggbrabus_14.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY