vytisknout velikost písma Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: Tretia premiéra pre Frankfurt

Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: Tretia premiéra pre Frankfurt

Z predchádzajúcich dní a týždňov už vieme, že Brabus privezie do Frankfurtu upravené AMG GT a C63 AMG. To ale stále nie je všetko, pretože aktuálne prišla správa o tretej novinke. Tentoraz sa vylepšovala trieda G, ktorá sa po zásahu ľudí od Brabusu dostala na 850 koní a 1450 Nm.

Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar, ako sa celým menom toto monštrum nazýva, vychádza z triedy G vo verzii 63 AMG. Motor ale prešiel celou radou úprav, takže má po novom zvýšený objem na 5912 cm3, nové sú piesty, kľukový hriadeľ, ojnice a tak ďalej. Namiesto turbodúchadiel je tu veľký kompresor, iné je samozrejme aj sanie a výfuk.

Výsledok je naozaj pôsobivý. Výkon šestilitrového osemvalca činí 625 kW (850 k) pri 5400 ot./min, krútiaci moment vrcholí hodnotou 1450 Nm (2500 až 4500 ot./min). Cez sedemstupňovú automatickou prevodovku sú poháňané všetky kolesá a aj keď ide o krabicu ťažkú ​​2,5 tony, stovka prebehne za rovné štyri sekundy. Maximálna rýchlosť dosahuje na 260 km/h, spotreba v kombinovanej prevádzke je 13,8 l/100 km.

Čo sa vzhľadu týka, ten najlepšie prezradia priložené fotografie. Za pozornosť ale stoja gigantické disky, ktoré majú veľkosť 23 palcov a na ktoré si môžete nechať nasadiť plášte Continental, Pirelli alebo Yokohama s rozmerom 305/35 R23.

gbrabus_08.jpggbrabus_01.jpggbrabus_02.jpggbrabus_06.jpggbrabus_03.jpggbrabus_04.jpggbrabus_05.jpggbrabus_07.jpggbrabus_09.jpggbrabus_10.jpggbrabus_11.jpggbrabus_12.jpggbrabus_13.jpggbrabus_14.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY