vytisknout velikost písma Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: Tretia premiéra pre Frankfurt

Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: Tretia premiéra pre Frankfurt

Z predchádzajúcich dní a týždňov už vieme, že Brabus privezie do Frankfurtu upravené AMG GT a C63 AMG. To ale stále nie je všetko, pretože aktuálne prišla správa o tretej novinke. Tentoraz sa vylepšovala trieda G, ktorá sa po zásahu ľudí od Brabusu dostala na 850 koní a 1450 Nm.

Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar, ako sa celým menom toto monštrum nazýva, vychádza z triedy G vo verzii 63 AMG. Motor ale prešiel celou radou úprav, takže má po novom zvýšený objem na 5912 cm3, nové sú piesty, kľukový hriadeľ, ojnice a tak ďalej. Namiesto turbodúchadiel je tu veľký kompresor, iné je samozrejme aj sanie a výfuk.

Výsledok je naozaj pôsobivý. Výkon šestilitrového osemvalca činí 625 kW (850 k) pri 5400 ot./min, krútiaci moment vrcholí hodnotou 1450 Nm (2500 až 4500 ot./min). Cez sedemstupňovú automatickou prevodovku sú poháňané všetky kolesá a aj keď ide o krabicu ťažkú ​​2,5 tony, stovka prebehne za rovné štyri sekundy. Maximálna rýchlosť dosahuje na 260 km/h, spotreba v kombinovanej prevádzke je 13,8 l/100 km.

Čo sa vzhľadu týka, ten najlepšie prezradia priložené fotografie. Za pozornosť ale stoja gigantické disky, ktoré majú veľkosť 23 palcov a na ktoré si môžete nechať nasadiť plášte Continental, Pirelli alebo Yokohama s rozmerom 305/35 R23.

gbrabus_08.jpggbrabus_01.jpggbrabus_02.jpggbrabus_06.jpggbrabus_03.jpggbrabus_04.jpggbrabus_05.jpggbrabus_07.jpggbrabus_09.jpggbrabus_10.jpggbrabus_11.jpggbrabus_12.jpggbrabus_13.jpggbrabus_14.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

včera | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY