vytisknout velikost písma Borgward vezie do Ženevy niečo, čo bude "viac ako svetová premiéra"

Borgward vezie do Ženevy niečo, čo bude "viac ako svetová premiéra"

Na zoznam automobiliek, ktoré sa budú prezentovať na ženevskom autosalóne, si môžeme dopísať ďalšiu značku. Rovnako ako vo Frankfurte, ani v Ženeve nebude chýbať znovuzrodená automobilka Borgward. Čo presne privezie, to sa zatiaľ nevie, údajne to ale bude dôležitá novinka.

Borgward to píše vo svojej miniatúrnej tlačovej správe. V tej uvádza, že presne 29. februára o šiestej hodine večer ukáže niečo, čo bude "viac než len svetová premiéra". Zatiaľ sa môžeme len dohadovať, čo to bude. Ako najpravdepodobnejšia sa zdá byť špekulácia, podľa ktorej by Borgward mohol predstaviť sériovú verziu konceptu BX7, ktorý sme videli minulý rok vo Frankfurte, čím by sa táto značka definitívne vrátila späť.

Pripomeňme si, že BX7 bola veľmi sériovo vyzerajúca štúdia SUV, ktorá mieri na súperov typu Audi Q5, Mercedes-Benz GLC alebo BMW X3. Oproti nim mal však frankfurtský exponát podstatne horšie spracovanie.

Podľa pôvodných plánov sa mala sériová BX7 začať predávať tento rok na čínskom trhu.

borgward_1.jpgborgward_2.jpgborgward_3.jpgborgward_4.jpgborgward_5.jpgborgward_6.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY