vytisknout velikost písma Bol pre vás Hummer vždy málo? Potom potrebujete Terradyne Gurkha

Bol pre vás Hummer vždy málo? Potom potrebujete Terradyne Gurkha

Ak vám Hummery a šesťkolesové Géčka vždy pripadali ako nedostatočne veľké a rešpekt budiace autá, potom by vás mohol zaujímať tento kanadský špeciál. Volá sa Terradyne Gurkha a okrem rôznych armádnych variantov sa ponúka aj v Civilian Edition určený pre bežnú cestnú premávku.

Gurkha Civilian Edition je v podstate len trochu odľahčená verzia armádnych špeciálov. Stále ide o obrnené auto, ktoré je ale kvôli jazdným vlastnostiam a spotrebe o niečo ľahšie. Zachované však zostali terénne zručnosti.

Technicky vychádza každá Gurkha, teda vrátane Civilian Edition, z Fordu F-550 Super Duty. O pohon sa stará osemvalcový diesel s objemom 6,7 litra. Jeho výkon dosahuje na 221 kW (300 koní) a krútiaci moment končí na hodnote 895 Nm. Motor spolupracuje so šesťstupňovou automatickou prevodovkou, maximálna rýchlosť činí 112 km/h.

Ak vám je toto auto nejaké povedomé, potom áno, jedná sa o rovnaký voz, s ktorým Dwayne Johnson vyvádzal v Rýchlo a zbesilo.

gurkha_09.jpggurkha_13.jpggurkha_15.jpggurkha_05.jpggurkha_02.jpggurkha_01.jpggurkha_03.jpggurkha_04.jpggurkha_06.jpggurkha_07.jpggurkha_08.jpggurkha_10.jpggurkha_11.jpggurkha_12.jpggurkha_16.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY