vytisknout velikost písma BMW zvýši produkciu modelu i8. Aktuálne sa na neho čaká aj rok a pol

BMW zvýši produkciu modelu i8. Aktuálne sa na neho čaká aj rok a pol

BMW i8 vstúpilo na európsky trhy v júni, v auguste sa potom dočkali zákazníci na americkom trhu. Záujem kupujúcich predčil očakávania, čo zapríčinil fakt, že BMW nestačí svoj hybridný superšport vyrábať. Na niektorých trhoch sa na túto novinku čaká aj osemnásť mesiacov od objednania. A to by sa malo do budúcnosti zmeniť.

Aspoň toto oznámil počas autosalónu v Los Angeles šéf marketingu a predaja BMW Ian Robertson kolegom zo servera Automotive News. Podľa neho by sa malo na BMW i8 čakať maximálne šesť mesiacov. Bohužiaľ Robertson už nespresnil, kedy a o koľko bude výroba navýšená, respektíve ktorých trhov sa týka osemnásťmesačná čakacia doba.

Podľa odhadov sa tento rok vyrobí približne 3200 exemplárov BMW i8, budúci rok by sa malo vyrobiť približne o tisíc vozidiel viac. Veľkému záujmu sa teší aj BMW i3. Robertson potvrdil, že BMW každý mesiac vyrobí zhruba dvetisíc kusov.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY