vytisknout velikost písma BMW zvoláva do servisu i8 kvôli možnému vzniku požiaru

BMW zvoláva do servisu i8 kvôli možnému vzniku požiaru

Zvolávacie akcie nie sú ničím výnimočným a nevyhýbajú sa ani tým najdrahším automobilom. Presvedčila sa o tom aj značka BMW, ktorá aktuálne zvoláva do servisu svoj technologicky najvyspelejší model i8. Dôvodom je obyčajná skrutka a obyčajný zvar. Všetko sa však týka severoamerického trhu a hlavne ide o preventívnu akciu.

Problémy údajne robí jedna obyčajná skrutka navarená na nádrži. Bolo zistené, že daný zvar nemusel byť vo výrobe urobený tak, ako byť urobený mal, čo by mohlo zapríčiniť únik paliva a potom už chýba len málo k požiaru. BMW preto radšej preventívne stiahne všetky autá, ktorých sa to týka. Ide o autá vyrobené medzi šestnástym májom a šestnástym septembrom tohto roka. Zvolávacia akcia začala už v novembri.

BMW zdôrazňuje, že v tejto súvislosti nedošlo k žiadnym nehodám, zraneniam ani požiarom alebo dokonca k úmrtiam. Celkovo mieri do severoamerických servisov 223 exemplárov. Ak bude zistené nejaké poškodenie, BMW vymení celú palivovú nádrž.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY