vytisknout velikost písma BMW „zamestná“ elektrického ťahača. Za deň prejde až 32 kilometrov

BMW „zamestná“ elektrického ťahača. Za deň prejde až 32 kilometrov

BMW začne od tohto leta využívať na výrobu svojich automobilov aj štyristotonový ťahač. Na tom by nebolo nič zvláštne, keby spomínaný ťahač nepoužíval čisto elektrický pohon. Údajne je mníchovská automobilka prvá, ktorá na území Nemecka využije takto veľké nákladné auto na bežných cestách.

Spomínaný elektromobil sa volá Terberg Type YT202-EV 4x2 a bude do mníchovského závodu voziť diely z logistického strediska spoločnosti Scherm Group, pričom sa na tejto trase otočí až osemkrát počas jedného dňa.

Asi tušíte, že to nebude zas až taká senzácia. Jedna cesta je totiž dlhá dva kilometre, takže aj pri svojom maximálnom využití nabehne Terberg počas smeny maximálne 32 kilometrov. BMW týmto krokom prirodzene sleduje ďalšie celoeurópske vylepšovanie životného prostredia.

home_carrousel.4.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY