vytisknout velikost písma BMW začalo v Lipsku výrobu dvojkového kabrioletu

BMW začalo v Lipsku výrobu dvojkového kabrioletu

BMW už v Lipsku vyrába päť rôznych modelov. Okrem BMW radu 2 s karosériou kupé, Active Tourer, modelu X1 a päťdverového radu jedna tu bola spustená produkcia aj nového dvojkového kabrioletu. Ten nastúpi na miesto radu 1 Cabrio, ktorý sa vyrábal taktiež v Lipsku v rokoch 2007- 2013. 

Dvojkový kabriolet nadviaže na 130 000 celosvetovo predaných exemplárov, čo je číslo, na ktoré sa dostal predchádzajúci kabriolet ešte označovaný ako rad 1. V ponuke nájdeme verzie 220i, 228i, 220d a vrcholné M235 disponujúce maximom 240 kW (326 k) a krútiacim momentom 450 nm. 

Továreň v Lipsku pred časom oslávila prekročenie hranice 1,5 milióna vyrobených vozidiel. Jubilejnom kúskom sa stal biely Active Tourer, ktorý zamieril k zákazníkovi z Baden-Württemberska. Okrem klasických modelov sa v Lipsku ešte naviac montujú obidva modely radu i.

2cabrio.jpg2cabrio2.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY