vytisknout velikost písma BMW X6 M údajne zvládne na Nürburgringu pokoriť RR Sport SVR

BMW X6 M údajne zvládne na Nürburgringu pokoriť RR Sport SVR

Novú generáciu BMW X6 M sme si už predstavili. Podľa všetkého pôjde o veľmi rýchly crossover. Ten by mal byť dokonca natoľko rýchly, že sa na Nürburgringu vyrovná BMW M3 E92. A to neznamená nič iné, než že by tento model mal tiež dokázať pokoriť aj aktuálneho držiteľa rekordného času na slávnom okruhu medzi SUV - Range Rover Sport SVR. 

Aspoň takto prezentoval nové BMW X6 M projektový manažér BMW M, Herbert Bayerl. Ten potvrdil, že je novinka na Nürburgringu o dvadsať sekúnd rýchlejšia než predchodca a tiež to, že sa počas testovania niekoľkokrát podarilo zájsť rýchlejší čas, než aký predviedol Range Rover Sport SVR. Mimochodom v prvom odseku spomínaná M3 E92 zvládla zájsť tento okruh za osem minút a päť sekúnd. 

Podľa Bayerla ale BMW žiadne oficiálne pokusy o rekord na Nürburgringu neplánuje. Údajne je to na médiách, nech predvedú, ako na tom sú. A to znie ako výzva...

bmwX6.jpgbmwx6_1.jpg
Zdroj: Sport Auto

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY