vytisknout velikost písma BMW X5 M v podaní G-Power: Keď vám 575 koní nestačí

BMW X5 M v podaní G-Power: Keď vám 575 koní nestačí

Sériová BMW X5 M patrí k tomu vôbec najrýchlejšiemu, čo si pri podobne veľkých SUV môžete kúpiť. Pre niektorých zákazníkov by to ale stále mohlo byť málo, a tak sa spoločnosť G-Power ukázala s novou úpravou, ktorá zdvihne výkon motora na rovných sedemsto koní.

Základom lepšieho výkonu je tu iný softvér riadiacej jednotky, ale došlo aj na nové zvody vyrobené z nerezovej ocele a nový katalyzátor. Okrem vyššieho výkonu má výsledok samozrejme aj vyšší krútiaci moment. Sériové maximum 700 Nm dostalo navyše ďalších 250 Nm.

Čo sa vizuálnej stránky týka, G-Power vám ponúkne napríklad kolesá veľkosti 23 palcov obuté do pneumatík so šírkou 315 mm. Vyberať môžete z troch farebných prevedení. K dispozícii sú verzie Jet Black, Gun Metal Grey a Stardust Silver.

A keby vám to ešte stále nestačilo, môžete sa poobzerať po svojom expresnom SUV niekde inde. Napríklad taký Brabus dorazil do Frankfurtu s Mercedesom GLE Coupé vyladeným na 625 kW (850 koní).

gpower_5.jpggpower_1.jpggpower_2.jpggpower_3.jpggpower_4.jpg

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY