vytisknout velikost písma BMW X5 M v podaní G-Power: Keď vám 575 koní nestačí

BMW X5 M v podaní G-Power: Keď vám 575 koní nestačí

Sériová BMW X5 M patrí k tomu vôbec najrýchlejšiemu, čo si pri podobne veľkých SUV môžete kúpiť. Pre niektorých zákazníkov by to ale stále mohlo byť málo, a tak sa spoločnosť G-Power ukázala s novou úpravou, ktorá zdvihne výkon motora na rovných sedemsto koní.

Základom lepšieho výkonu je tu iný softvér riadiacej jednotky, ale došlo aj na nové zvody vyrobené z nerezovej ocele a nový katalyzátor. Okrem vyššieho výkonu má výsledok samozrejme aj vyšší krútiaci moment. Sériové maximum 700 Nm dostalo navyše ďalších 250 Nm.

Čo sa vizuálnej stránky týka, G-Power vám ponúkne napríklad kolesá veľkosti 23 palcov obuté do pneumatík so šírkou 315 mm. Vyberať môžete z troch farebných prevedení. K dispozícii sú verzie Jet Black, Gun Metal Grey a Stardust Silver.

A keby vám to ešte stále nestačilo, môžete sa poobzerať po svojom expresnom SUV niekde inde. Napríklad taký Brabus dorazil do Frankfurtu s Mercedesom GLE Coupé vyladeným na 625 kW (850 koní).

gpower_5.jpggpower_1.jpggpower_2.jpggpower_3.jpggpower_4.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY