vytisknout velikost písma BMW X5 M v podaní G-Power: Keď vám 575 koní nestačí

BMW X5 M v podaní G-Power: Keď vám 575 koní nestačí

Sériová BMW X5 M patrí k tomu vôbec najrýchlejšiemu, čo si pri podobne veľkých SUV môžete kúpiť. Pre niektorých zákazníkov by to ale stále mohlo byť málo, a tak sa spoločnosť G-Power ukázala s novou úpravou, ktorá zdvihne výkon motora na rovných sedemsto koní.

Základom lepšieho výkonu je tu iný softvér riadiacej jednotky, ale došlo aj na nové zvody vyrobené z nerezovej ocele a nový katalyzátor. Okrem vyššieho výkonu má výsledok samozrejme aj vyšší krútiaci moment. Sériové maximum 700 Nm dostalo navyše ďalších 250 Nm.

Čo sa vizuálnej stránky týka, G-Power vám ponúkne napríklad kolesá veľkosti 23 palcov obuté do pneumatík so šírkou 315 mm. Vyberať môžete z troch farebných prevedení. K dispozícii sú verzie Jet Black, Gun Metal Grey a Stardust Silver.

A keby vám to ešte stále nestačilo, môžete sa poobzerať po svojom expresnom SUV niekde inde. Napríklad taký Brabus dorazil do Frankfurtu s Mercedesom GLE Coupé vyladeným na 625 kW (850 koní).

gpower_5.jpggpower_1.jpggpower_2.jpggpower_3.jpggpower_4.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY