vytisknout velikost písma BMW X5 M dostane od Manhart Racing 750 koní a 1000 Nm

BMW X5 M dostane od Manhart Racing 750 koní a 1000 Nm

Nové BMW X5 M sa ešte ani nezačalo predávať a už tu máme správy o pripravovanom tuningu. Ten chystá spoločnosť Manhart Racing, ktorá nedávno stručne oznámila základné fakty a vypustila na verejnosť aj prvé obrázky.

Štandardné BMW X5 M sa môže pochváliť preplňovaným osemvalcom naladeným na 423 kW (575 k) a 750 Nm. Manhart sa bližšie nešpecifikovanými úpravami dostal na výkon 551 kW (750 k) a krútiaci moment zdvihol na rovných 1000 Nm. Údaje o zrýchlení a maximálke zatiaľ nepoznáme, isté však je, že pôjde o čertovsky svižnú jazdu. Základné X5 M totiž zvládne stovku za 4,2 s.

Úpravy dizajnu sú klasické. BMW X5 M dostalo novú kapotu vyrobenú z karbónu, karbónové sú aj spätné zrkadlá. Nechýbajú prepracované nárazníky, poriadne koncovky výfuku a difúzor. Disky majú veľkosť 23 palcov.

x5_mm_2.jpgx5_mm_1.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY