vytisknout velikost písma BMW X5 M dostane od Manhart Racing 750 koní a 1000 Nm

BMW X5 M dostane od Manhart Racing 750 koní a 1000 Nm

Nové BMW X5 M sa ešte ani nezačalo predávať a už tu máme správy o pripravovanom tuningu. Ten chystá spoločnosť Manhart Racing, ktorá nedávno stručne oznámila základné fakty a vypustila na verejnosť aj prvé obrázky.

Štandardné BMW X5 M sa môže pochváliť preplňovaným osemvalcom naladeným na 423 kW (575 k) a 750 Nm. Manhart sa bližšie nešpecifikovanými úpravami dostal na výkon 551 kW (750 k) a krútiaci moment zdvihol na rovných 1000 Nm. Údaje o zrýchlení a maximálke zatiaľ nepoznáme, isté však je, že pôjde o čertovsky svižnú jazdu. Základné X5 M totiž zvládne stovku za 4,2 s.

Úpravy dizajnu sú klasické. BMW X5 M dostalo novú kapotu vyrobenú z karbónu, karbónové sú aj spätné zrkadlá. Nechýbajú prepracované nárazníky, poriadne koncovky výfuku a difúzor. Disky majú veľkosť 23 palcov.

x5_mm_2.jpgx5_mm_1.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY