vytisknout velikost písma BMW X5 M dostane od Manhart Racing 750 koní a 1000 Nm

BMW X5 M dostane od Manhart Racing 750 koní a 1000 Nm

Nové BMW X5 M sa ešte ani nezačalo predávať a už tu máme správy o pripravovanom tuningu. Ten chystá spoločnosť Manhart Racing, ktorá nedávno stručne oznámila základné fakty a vypustila na verejnosť aj prvé obrázky.

Štandardné BMW X5 M sa môže pochváliť preplňovaným osemvalcom naladeným na 423 kW (575 k) a 750 Nm. Manhart sa bližšie nešpecifikovanými úpravami dostal na výkon 551 kW (750 k) a krútiaci moment zdvihol na rovných 1000 Nm. Údaje o zrýchlení a maximálke zatiaľ nepoznáme, isté však je, že pôjde o čertovsky svižnú jazdu. Základné X5 M totiž zvládne stovku za 4,2 s.

Úpravy dizajnu sú klasické. BMW X5 M dostalo novú kapotu vyrobenú z karbónu, karbónové sú aj spätné zrkadlá. Nechýbajú prepracované nárazníky, poriadne koncovky výfuku a difúzor. Disky majú veľkosť 23 palcov.

x5_mm_2.jpgx5_mm_1.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY