vytisknout velikost písma BMW X5 M dostane od Manhart Racing 750 koní a 1000 Nm

BMW X5 M dostane od Manhart Racing 750 koní a 1000 Nm

Nové BMW X5 M sa ešte ani nezačalo predávať a už tu máme správy o pripravovanom tuningu. Ten chystá spoločnosť Manhart Racing, ktorá nedávno stručne oznámila základné fakty a vypustila na verejnosť aj prvé obrázky.

Štandardné BMW X5 M sa môže pochváliť preplňovaným osemvalcom naladeným na 423 kW (575 k) a 750 Nm. Manhart sa bližšie nešpecifikovanými úpravami dostal na výkon 551 kW (750 k) a krútiaci moment zdvihol na rovných 1000 Nm. Údaje o zrýchlení a maximálke zatiaľ nepoznáme, isté však je, že pôjde o čertovsky svižnú jazdu. Základné X5 M totiž zvládne stovku za 4,2 s.

Úpravy dizajnu sú klasické. BMW X5 M dostalo novú kapotu vyrobenú z karbónu, karbónové sú aj spätné zrkadlá. Nechýbajú prepracované nárazníky, poriadne koncovky výfuku a difúzor. Disky majú veľkosť 23 palcov.

x5_mm_2.jpgx5_mm_1.jpg

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY