vytisknout velikost písma BMW X5 M dostalo 700 koní a 900 Nm. Maximálne vie ísť 315 km/h

BMW X5 M dostalo 700 koní a 900 Nm. Maximálne vie ísť 315 km/h

BMW X5 M prešlo starostlivosťou spoločnosti Manhart. Tá pôvodne sľubovala, že pod kapotu mníchovského SUV nasťahuje 551 kW (750 k) a 1000 Nm, ale výsledok je nakoniec o trochu nižší. Komu štandardných 423 kW (575 k) nestačí, ten si môže nechať výkon zvýšiť na rovných 515 kW (700 k).

Manhart MHX5 700, ako je toto upravené BMW označované, samozrejme stále používa preplňovaný osemvalec s objemom 4,4 litra, Manhart ale pridá iný softvér riadiacej jednotky, nové zvody a športovejší nerezový výfuk. Maximálna rýchlosť tohto monštra dosahuje na 315 km/h, takže na ňho nebude mať ani Bentley Bentayga.

Okrem úprav motora došlo aj na podvozok. Ten je nižší o 35 mm. Čo sa diskov týka, Manhart nasadil kolesá veľkosti 23 palcov s pneumatikami 315/25 ZR23. Exkluzivitu potom podčiarkne ešte matne šedý lak karosérie.
Komu by 700 koní prišlo zbytočne veľa, ten môže siahnuť po decentnejšej úprave naladenej na "slabších" 471 kW (640 k).

mahart_3.jpgmahart_4.jpgmahart_5.jpgmahart_6.jpgmahart_1.jpgmahart_2.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY