vytisknout velikost písma BMW X5 M a X6 M novej generácie sa chystajú na svoju premiéru

BMW X5 M a X6 M novej generácie sa chystajú na svoju premiéru

Nová generácia BMW X5 sa už niekoľko mesiacov predáva, X6 si odbila premiéru na nedávnom autosalóne v Paríži. Ako ďalší bod programu majú v BMW naplánovanú ostrú verziu M, ktorá sa prvýkrát (a len v náznaku) predstavuje na oficiálnom videu. 

Z neho toho veľa nerozluštíme, za pozornosť snáď stojí len sympatický zvuk motora. Podľa neoficiálnych informácií sa obe tieto ostré verzie predstavia na autosalóne v Los Angeles. Dá sa očakávať, že sa rozdiely oproti štandardu ponesú v klasickom duchu (iný nárazník, ostatné bicykle, prahové nástavce, štyri koncovky výfuku...). 

Pod kapotou by sa mal predstaviť dvakrát preplňovaný osemvalec s objemom 4,4 litra s výkonom 412 kW (560 k) a krútiacim momentom 680 Nm. Zrýchlenie z nuly na stovku je potom odhadované na menej ako 4,7 s a maximálnu rýchlosť isto určí obmedzovač na obligátnych 250 km/h.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY