vytisknout velikost písma BMW X4 xDrive20i od AC Schnitzer v policajných farbách

BMW X4 xDrive20i od AC Schnitzer v policajných farbách

Spoločnosť AC Schnitzer predstavila ďalšiu úpravu pre BMW X4. Tá vychádza zo základnej verzie xDrive20i. Vylepšoval sa podvozok, zvyšoval sa výkon a predovšetkým dostal tento konkrétny exemplár exteriér, aký na ceste asi nikto neprehliadne. Výsledok má totiž podobu policajného automobilu. Vozidlo je samozrejme vidieť na Essen Motor Show.

Základné BMW X4 xDrive20i disponuje maximálnym výkonom 135 kW (184 k), stovku zvládne za 8,1 s a najviac sa rozbehne na 212 km/h. Po zásahu AC Schnitzer vzrástol výkon na 180 kW (245 k) a zrýchlenie z nuly na stovku sa vďaka tomu skrátilo na 6,7 s. Maximálna rýchlosť však zostala nezmenená. AC Schnitzer upozorňuje tiež na pružné zrýchlenie, keď ich vyladená X4 zrýchli z 80 km/h na 180 km/h za 17,5 s.

Policajné BMW X4 má taktiež upravený podvozok, pričom vpredu bola svetlá výška znížená o 30 mm a vzadu o 25 mm. Auto stojí na obrích kolesách s pneumatikami Hankook Ventus S1 s rozmerom 265/30 R 22. No a pretože ide o auto policajné, nesmú chýbať ani patričné polepy a majáčiky.

acsch_01.jpgacsch_02.jpgacsch_06.jpgacsch_03.jpgacsch_04.jpgacsch_05.jpgacsch_07.jpgacsch_08.jpgacsch_09.jpgacsch_10.jpgacsch_11.jpgacsch_12.jpgacsch_13.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY