vytisknout velikost písma BMW X4 vo všetkých farbách, so všetkými diskami a oboma paketmi

BMW X4 vo všetkých farbách, so všetkými diskami a oboma paketmi

Ešte raz sa vrátime k téme nového BMW X4. Nemecká automobilka zatiaľ oficiálnou cestou vyslala do sveta len zábery vrcholnej verzie osadené M Paketom, civilnejšie prevedenie sme si doteraz mohli prezrieť len prostredníctvom niekoľkých málo snímok urobených všímavým fotografom v bežnej prevádzke.

Na oficiálnych stránkach už ale beží online konfigurátor a vďaka nemu môžeme nedostatok fotografií ďalších verzií napraviť. V priloženej fotogalérii nájdete novú X4 vo všetkých farbách, so všetkými diskami a porovnať môžete tiež rozdiely medzi základnou verziou, xLine a M Paketom.

BMW X4 je zmenšenou X6. Celkovo vozidlo meria na dĺžku 4671 mm, široké je 1881 mm a vysoké 1624 mm. Rázvor náprav dosahuje na 2810 mm. V ponuke nájdete benzínové verzie xDrive20i, xDrive28i a xDrive35i, dieselová časť dáva na výber medzi 20d, 30d a 35d. Posledný menovaný je zo všetkých variantov najrýchlejší. Stovku zvládne za 5,2 s.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY