vytisknout velikost písma BMW X4 sa dostalo starostlivosti od AC Schnitzer. Ponúkne až 360 koní

BMW X4 sa dostalo starostlivosti od AC Schnitzer. Ponúkne až 360 koní

Spoločnosť AC Schnitzer predstavila svoje úpravy pre nové BMW X4. Ako každý klasický tuning, aj tento sa nesie v duchu relatívne decentných zmien dizajnu založených predovšetkým na nových kolesách, upravoval sa podvozok a predovšetkým sa zvyšoval výkon. Najsilnejšia verzia sa vie dostať až na 264 kW (360 koní).

Čo sa dizajnu týka, X4 doplnená o M paket dostala navyše ešte decentný predný spojler, výraznejší zadný difúzor a predovšetkým dve dvojité koncovky výfuku. Vylepšiť si svoju X4 môžete napríklad aj pomocou karbónových krytov vonkajších zrkadiel a výberom jednej z radu ponúkaných sád diskov.

Ich veľkosť sa začína na osemnástich a končí pri 22 palcov. Do interiéru sa príliš nesiahalo. K dispozícii sú kovové pedále alebo velúrové koberčeky.

Výkon je možné zvýšiť u všetkých motorizácií. Základná 20i ponúkne po zásahu AC Schnitzer 180 kW (240 k), 28i sa dostane na 216 kW (294 k) a vrcholné 35i vyprodukuje 264 kW (360 k). U dieselov vyladili ľudia od AC Schnitzer základné 20d na 161 kW (220 k), 30d po novom vyprodukuje 227 kW (309 k) a najsilnejší naftový šesťvalec 35d opäť ponúka 264 kW (360 k). A konečne športový podvozok je nižší o 20 - 35 mm.

x4schnitzer_13.jpgx4schnitzer_02.jpgx4schnitzer_05.jpgx4schnitzer_06.jpgx4schnitzer_07.jpgx4schnitzer_08.jpgx4schnitzer_09.jpgx4schnitzer_10.jpgx4schnitzer_11.jpgx4schnitzer_12.jpgx4schnitzer_01.jpgx4schnitzer_03.jpgx4schnitzer_04.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY