vytisknout velikost písma BMW X4 nafotené v predpremiére. Alebo sa pozeráme na X6?

BMW X4 nafotené v predpremiére. Alebo sa pozeráme na X6?

V posledných dňoch sa objavilo hneď niekoľko zaujímavých noviniek. Tak napríklad sa v predpremiére ukázalo Porsche Maca , dnes sa pre zmenu predstavila predĺžená Škoda Yeti určená pre čínsky trh, a aby toho nebolo málo, na svetlo sveta sa dostali aj fotky odhaľujúce de facto konkurenta pre nové Porsche. Prvýkrát sa môžeme pozrieť na sériovú podobu BMW X4.

Snímky zverejnil server Car and Driver už skoro ráno. Zaujímavé je, že tieto fotografie prezentoval pôvodne ako novú generáciu X6, aby sa neskôr v článku opravil s tým, že sa naozaj jedná o X4. Viete ale čo je na tom všetkom najlepšie?

Aj keď zrejme ide s najväčšou pravdepodobnosťou o X4, svojím spôsobom majú pravdu aj tí, ktorí zábery prezentujú ako novú generáciu X6. Trendy dnešnej doby a unifikácie dizajnu v praxi znamenajú fakt, že jednotlivé modely začínajú byť ťažko rozoznateľné (Škodovka by o tom mohla rozprávať svoje), takže si môžeme byť stopercentne istí tým, že až raz príde X6 a pozrieme sa na ňu z rovnakých uhlov, aké ponúkajú urobené snímky, bude vyzerať (mierne povedané) veľmi podobne.

Svetová premiéra by mala prebehnúť na autosalóne v Ženeve.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY