vytisknout velikost písma BMW X4 nafotené v predpremiére. Alebo sa pozeráme na X6?

BMW X4 nafotené v predpremiére. Alebo sa pozeráme na X6?

V posledných dňoch sa objavilo hneď niekoľko zaujímavých noviniek. Tak napríklad sa v predpremiére ukázalo Porsche Maca , dnes sa pre zmenu predstavila predĺžená Škoda Yeti určená pre čínsky trh, a aby toho nebolo málo, na svetlo sveta sa dostali aj fotky odhaľujúce de facto konkurenta pre nové Porsche. Prvýkrát sa môžeme pozrieť na sériovú podobu BMW X4.

Snímky zverejnil server Car and Driver už skoro ráno. Zaujímavé je, že tieto fotografie prezentoval pôvodne ako novú generáciu X6, aby sa neskôr v článku opravil s tým, že sa naozaj jedná o X4. Viete ale čo je na tom všetkom najlepšie?

Aj keď zrejme ide s najväčšou pravdepodobnosťou o X4, svojím spôsobom majú pravdu aj tí, ktorí zábery prezentujú ako novú generáciu X6. Trendy dnešnej doby a unifikácie dizajnu v praxi znamenajú fakt, že jednotlivé modely začínajú byť ťažko rozoznateľné (Škodovka by o tom mohla rozprávať svoje), takže si môžeme byť stopercentne istí tým, že až raz príde X6 a pozrieme sa na ňu z rovnakých uhlov, aké ponúkajú urobené snímky, bude vyzerať (mierne povedané) veľmi podobne.

Svetová premiéra by mala prebehnúť na autosalóne v Ženeve.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY