vytisknout velikost písma BMW v New Yorku predstaví okrem X4 aj nové M4 Cabrio

BMW v New Yorku predstaví okrem X4 aj nové M4 Cabrio

Po ženevskom autosalóne sa začína pomaly obracať pozornosť motoristickej verejnosti k New Yorku. Vyzerá to, že práve na tento autosalón si značka BMW pripravila zaujímavé novinky. Tou prvou je už odhalená X4, u ktorej sa pôvodne predpokladala premiéra v Ženeve. Nemecký Bimmertoday však prišiel s informáciou, že X4 odprevadí ešte jedna svetová premiéra.

Tou nebude nič menšieho než nová M4. Automobilka už predstavila veľmi vydarený sedan M3 a odvodené kupé. Tretím do partie bude kabriolet. Technické prekvapenia ale nečakajte. Aj tu nájdeme pod kapotou nový preplňovaný šesťvalec naladený na 431 koní a 550 Nm. Kupé aj sedan potom zvládnu stovku za 4,1 s. Uvidíme, ako na tom bude otvorená verzia.

Podľa rovnakého zdroja sa M4 Cabriolet pozrie na trh ešte tento rok, a to konkrétne niekedy na jeseň.

m44.jpg
Zdroj: Bimmertoday, Foto: Autoblog
 

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY