vytisknout velikost písma BMW tento rok neuvedie žiadny nový model radu "i". Spyder dorazí v roku 2018

BMW tento rok neuvedie žiadny nový model radu "i". Spyder dorazí v roku 2018

Automobilka BMW aktuálne ponúka vo svojej ekologickej rade "i" dva modely a zdá sa, že to tak ešte nejakú dobu zostane. Tento rok sa údajne nepredstaví žiadna novinka, ktorá by sa postavila vedľa i8 a kompaktného i3.

Tvrdí to aspoň austrálsky Motoring. Podľa jeho zdrojov tento rok nepríde ani i5, ktorá by mala doraziť na budúci rok, ani i8 Spyder, ktorá sa už niekoľkokrát ukázal ako koncept a ktorý vyzeral veľmi sériovo. Naposledy bola táto štúdia vidieť na veľtrhu CES pred pár týždňami.

Spyder by sa mohol objaviť budúci rok, reálnejší je ale príchod až v roku 2018. Klasické kupé i8 sa údajne predáva dobre s tým, že otvorená verzia zatiaľ nie je potrebná. Mníchovskej automobilke sa odklad hodí aj kvôli rastúcej Tesle, ktorá by mohla príliš skoro predstavené nové BMW radu "i" ľahko prekonať nejakým svojim novým modelom.

BMW však nebude tento rok úplne bez noviniek. Jednou z tých najdôležitejších je príchod novej generácie radu 5, ktorá by sa mala ukázať na jesennom autosalóne v Paríži.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY