vytisknout velikost písma BMW Ring Taxi búralo - už zase!

BMW Ring Taxi búralo - už zase!

Poslednú dobu sa zdá, že oficiálne Ring Taxi automobilky BMW nie je zas taký zážitok. Iba ak by ste sa chceli nechať za zhruba 200 eur rozbiť o zvodidlá. Ale to si môžete na najrôznejších simulátoroch vyskúšať zadarmo.

Nad počínaním jazdcov BMW Ring Taxi sa dvíha kritika, najmä čo sa týka trochu neprofesionálneho správania. Pomerne rozsiahlo sa tým zaoberajú fanúšikovia na stránkach bridgetogantry.com, ktorí sledujú dianie okolo Nürburgirngu. Najčastejšie upozorňujú na to, že piloti Ring Taxi riskujú a porušujú všetky základné pravidlá bezpečnosti na Nürburgringu počas voľných jázd pre verejnosť. Medzi hlavné prehrešky menujú predbiehanie sprava.

Ale čert vezmi predbiehanie. Na aktuálnom priloženom videu vidíte školácku chybu v podobe nezvládnutia prejazde zákrutou a následné nekontrolovanie pretáčavého šmyku vo výjazde za zákruty. Tohto sa spravidla dopúšťajú začiatočníci, ktorí ani nevedia v aute poriadne sedieť. Ale profesionálny jazdec Ring Taxi? To je skutočne na zamyslenie.

Len pripomenieme, že BMW Ring Taxi je oficiálny taxík, ktorý vás prevezie veľmi rýchlo po Severnej slučke Nürburgringu počas voľných jázd pre verejnosť. Lístok stojí 225 eur a BMW vám spravidla posadí do auta ďalších dvoch cestujúcich.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY