vytisknout velikost písma BMW rady 4 s výbavou M Performance na prvom videu

Program M Performance už celkom dobre poznáme napríklad z BMW radu 3. Ako sa dalo dlho dopredu očakávať, o možnosť takmer neobmedzene si vylepšiť svoje kupé neprídu ani budúci majitelia radu 4. Prvky M Performance pre svoju novinku taktiež prezentovala nemecká značka na autosalóne vo Frankfurte. Aktuálne na túto tému vypustila do éteru nové video, ktoré si samozrejme nemôžeme nechať pre seba.

Zoznam príplatkových prvkov M Performance zahŕňa napríklad pre verzie 420D, 430D a 435i Power Kit. V prvom prípade dostanete navyše 16 k a 20 Nm, v tom druhom 27 k a 40 Nm, u benzínového šesťvalca je k dispozícii 34 k a 50 Nm navyše. Pokračovať môžeme M Performance odpružením, brzdami, samozrejme nesmú chýbať kolesá, karbónové doplnky na karosérii, čierny difúzor, iný výfuk, športový volant, čalúnenie Alcantarou a tak ďalej. A hlavne nesmieme zabudnúť na samosvorný diferenciál.

BMW začne ponúkať prvky M Performance pre rad 4 začiatkom budúceho roka.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY