vytisknout velikost písma BMW radu 5 s vylepšenou sadou doplnkov od firmy AC Schnitzer

Spoločnosť AC Schnitzer v súvislosti s príchodom faceliftovaného radu BMW 5 (F10) upravila aj ponuku svojich doplnkov určenú pre tieto autá.
BMW radu 5 s vylepšenou sadou doplnkov od firmy AC Schnitzer
Zoznam kapitol
  1. BMW 5 AC Schnitzer
  2. Fotogaléria

Jednou z prvých aftermarketových firiem, ktoré sa vrhli na modifikácie modelového radu BMW 5, bola v roku 2010 opäť spoločnosť AC Schnitzer. Tá teraz prichádza s omladenú sadou doplnkov v súvislosti s tohtoročným faceliftom rodiny BMW 5, ktorú chce predstaviť na autosalóne v Essene. K dispozícii je sada nových aerodynamických prvkov vrátane nárazníkov, prahových obkladov či vložky v zadnom nárazníku.

BMW 5 AC Schnitzer 2014 02.jpgBMW 5 AC Schnitzer 2014 01.jpgBMW 5 AC Schnitzer 2014 03.jpg
BMW 5 AC Schnitzer 2014 14.jpgBMW 5 AC Schnitzer 2014 15.jpgBMW 5 AC Schnitzer 2014 19.jpg
Vylepšená sada prvkov AC Schnitzer pre aktuálne BMW radu 5

Priplatiť si bude možné tiež za ladený výfuk, posilnenú brzdovú sústavu alebo tuhší podvozok so svetlosťou zníženou o 25 mm. Modifikácie interiéru sú tiež v tomto prípade obmedzené a ide hlavne o nové koberčeky, hliníkové pedále alebo podsvietenú hlavicu radiacej páky. Pre väčšinu pohonných jednotiek zo štandardnej ponuky BMW radu 5 je k dispozicii mierne posilnenie.

Pre zástancov zážihových motorov je k dispozícii verzia 528i s výkonom 294 koní (216 kW), 535i s výkonom 360 koní (265 kW) a špičková 550i s výkonom posunutým až na 525 koní (386 kW). Priaznivci nafty majú k dispozícii varianty 520d/160 kW, 525d/190 kW, 530d/227 kW a 535d/264 kW.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY