vytisknout velikost písma BMW radu 5 s vylepšenou sadou doplnkov od firmy AC Schnitzer

Spoločnosť AC Schnitzer v súvislosti s príchodom faceliftovaného radu BMW 5 (F10) upravila aj ponuku svojich doplnkov určenú pre tieto autá.
BMW radu 5 s vylepšenou sadou doplnkov od firmy AC Schnitzer
Zoznam kapitol
  1. BMW 5 AC Schnitzer
  2. Fotogaléria

Jednou z prvých aftermarketových firiem, ktoré sa vrhli na modifikácie modelového radu BMW 5, bola v roku 2010 opäť spoločnosť AC Schnitzer. Tá teraz prichádza s omladenú sadou doplnkov v súvislosti s tohtoročným faceliftom rodiny BMW 5, ktorú chce predstaviť na autosalóne v Essene. K dispozícii je sada nových aerodynamických prvkov vrátane nárazníkov, prahových obkladov či vložky v zadnom nárazníku.

BMW 5 AC Schnitzer 2014 02.jpgBMW 5 AC Schnitzer 2014 01.jpgBMW 5 AC Schnitzer 2014 03.jpg
BMW 5 AC Schnitzer 2014 14.jpgBMW 5 AC Schnitzer 2014 15.jpgBMW 5 AC Schnitzer 2014 19.jpg
Vylepšená sada prvkov AC Schnitzer pre aktuálne BMW radu 5

Priplatiť si bude možné tiež za ladený výfuk, posilnenú brzdovú sústavu alebo tuhší podvozok so svetlosťou zníženou o 25 mm. Modifikácie interiéru sú tiež v tomto prípade obmedzené a ide hlavne o nové koberčeky, hliníkové pedále alebo podsvietenú hlavicu radiacej páky. Pre väčšinu pohonných jednotiek zo štandardnej ponuky BMW radu 5 je k dispozicii mierne posilnenie.

Pre zástancov zážihových motorov je k dispozícii verzia 528i s výkonom 294 koní (216 kW), 535i s výkonom 360 koní (265 kW) a špičková 550i s výkonom posunutým až na 525 koní (386 kW). Priaznivci nafty majú k dispozícii varianty 520d/160 kW, 525d/190 kW, 530d/227 kW a 535d/264 kW.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY