vytisknout velikost písma BMW radu 5 s vylepšenou sadou doplnkov od firmy AC Schnitzer

Spoločnosť AC Schnitzer v súvislosti s príchodom faceliftovaného radu BMW 5 (F10) upravila aj ponuku svojich doplnkov určenú pre tieto autá.
BMW radu 5 s vylepšenou sadou doplnkov od firmy AC Schnitzer
Zoznam kapitol
  1. BMW 5 AC Schnitzer
  2. Fotogaléria

Jednou z prvých aftermarketových firiem, ktoré sa vrhli na modifikácie modelového radu BMW 5, bola v roku 2010 opäť spoločnosť AC Schnitzer. Tá teraz prichádza s omladenú sadou doplnkov v súvislosti s tohtoročným faceliftom rodiny BMW 5, ktorú chce predstaviť na autosalóne v Essene. K dispozícii je sada nových aerodynamických prvkov vrátane nárazníkov, prahových obkladov či vložky v zadnom nárazníku.

BMW 5 AC Schnitzer 2014 02.jpgBMW 5 AC Schnitzer 2014 01.jpgBMW 5 AC Schnitzer 2014 03.jpg
BMW 5 AC Schnitzer 2014 14.jpgBMW 5 AC Schnitzer 2014 15.jpgBMW 5 AC Schnitzer 2014 19.jpg
Vylepšená sada prvkov AC Schnitzer pre aktuálne BMW radu 5

Priplatiť si bude možné tiež za ladený výfuk, posilnenú brzdovú sústavu alebo tuhší podvozok so svetlosťou zníženou o 25 mm. Modifikácie interiéru sú tiež v tomto prípade obmedzené a ide hlavne o nové koberčeky, hliníkové pedále alebo podsvietenú hlavicu radiacej páky. Pre väčšinu pohonných jednotiek zo štandardnej ponuky BMW radu 5 je k dispozicii mierne posilnenie.

Pre zástancov zážihových motorov je k dispozícii verzia 528i s výkonom 294 koní (216 kW), 535i s výkonom 360 koní (265 kW) a špičková 550i s výkonom posunutým až na 525 koní (386 kW). Priaznivci nafty majú k dispozícii varianty 520d/160 kW, 525d/190 kW, 530d/227 kW a 535d/264 kW.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY