vytisknout velikost písma BMW radu 4 Cabrio vs Mercedes-Benz triedy E Kabriolet (113 x foto)

Ponúkame vám podrobnú prehliadku nového kabrioletu z dielní BMW. Je to trochu ťažký kaliber, ale vyniká širokou škálou verzií.
BMW radu 4 Cabrio vs Mercedes-Benz triedy E Kabriolet (113 x foto)
Zoznam kapitol
  1. BMW radu 4 Cabrio
  2. Fotogaléria

Nové BMW radu 4 je podobným "podfukom" pre verejnosť ako jeho úhlavný konkurent v podobe Mercedesu triedy E v karosárskych verziách kupé a kabriolet. Štutgartské vozidlá sú po technickej stránke "céčka" (vrátane identického rázvoru náprav) a do triedy E ich radia len tvary koncov karosérie, rada 4 od BMW (opäť k dispozícii ako kupé a kabriolet) je potom len variantom trojky. Ale mohlo to dopadnúť aj horšie: skúste si predstaviť, ako by asi mníchovská "štvorka" vyzerala, keby ju po stuttgartskom vzore chceli vtesnať do radu BMW 5...

BMW 4 Convertible foto (7).jpgBMW 4 Convertible foto (51).jpgBMW 4 Convertible foto (54).jpgBMW 4 Convertible foto (65).jpgBMW 4 Convertible foto (68).jpgBMW 4 Convertible foto (71).jpg
BMW radu 4 Cabrio

Už včera sme vám predstavili nové BMW radu 4 Cabrio (F33), ktorá na trhu doplní technicky spriaznené sedany 3 (BMW F30), kombi 3 (BMW F31) a kupé BMW radu 4 (F32). Kým včera sme sa podrobne sústredili na porovnanie najdôležitejších parametrov spomínaných karosárskych verzií (s výnimkou kombi), tentoraz vám ponúkame možnosť pozrieť si otvorenú novinku v galérii desiatok a desiatok fotografií.

BMW radu 4 Cabrio má na rozdiel od konkurenčného Mercedesu triedy E Cabrio pevnú, nie plátenú strechu. Možno vás v danom článku zaujala skutočnosť, že nový kabriolet BMW 4 je o viac ako 200 kg ťažší ako sedan s rovnakým motorom. To je daňou dodatočným výstužiam skeletu karosérie aj použitiu pevnej skladacej strechy, avšak v porovnaní s hlavným konkurentom to pre ňho nijako tragicky nevyznieva.

BMW 4 Convertible foto (10).jpgBMW 4 Convertible foto (9).jpgBMW 4 Convertible foto (8).jpg
BMW 4 Convertible foto (102).jpgBMW 4 Convertible foto (103).jpgBMW 4 Convertible foto (104).jpg
V BMW v tomto prípade stavili na pevnú skladaciu strechu

Napríklad šesťvalcový kabriolet Mercedes-Benz E 300 s plátenou strechou je oproti sedanu triedy E s rovnakým motorom ťažší o 70 kg (1 805 vs. 1 735 kg). Zrýchlenie z 0 na 100 km/h je v kabriolete o 0,1 s pomalšie (7,2 vs. 7,1 s) a priemerná spotreba o 0,5 l/100 km vyššia (7,5 vs. 7,0 l / 100 km). Tak by možno tvrdilo marketingové oddelenie, ale pozrime sa skôr na porovnanie kabrioletu triedy E s technicky podobným sedanom triedy C.

BMW 4 Convertible foto (106).jpgBMW 4 Convertible foto (105).jpgBMW 4 Convertible foto (101).jpgBMW 4 Convertible foto (100).jpgBMW 4 Convertible foto (98).jpgBMW 4 Convertible foto (99).jpg
Aj BMW radu 4 ponúkne vyhrievanie zátylku cestujúcich na predných sedadlách

Kabriolet E 220 CDI je oproti sedanu C 220 CDI so zhodným motorom o 225 kg ťažší (1 835 vs. 1 610 kg), o 0,6 s pomalší na zrýchlenie z 0 na 100 km / h (8,7 vs. 8, 1 s) a priemerná spotreba je u neho o 0,3 l/100 km vyššia (5,2 vs. 4,9 l/100 km). Pre porovnanie s vyššie spomenutým, šesťvalcovým modelom Mercedes-Benz E 300 Cabrio: nepatrne slabší štvorvalec BMW 428i Cabrio vykazuje pohotovostnú hmotnosť 1 755 kg, z 0 na 100 km / h zrýchli za 6,4 s a vykázať má priemernú spotrebu 6,8 l / 100 km.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY