vytisknout velikost písma BMW predstavuje program Individual v kombinácii s X5 M a X6 M

BMW predstavuje program Individual v kombinácii s X5 M a X6 M

Komu by nestačilo "štandardné" prevedenie BMW X5 M / X6 M, ten si bude môcť svoj exemplár ešte ďalej vylepšiť pomocou programu Individual. Čo máme v tomto smere očakávať, to naznačujú prvé nedávno zverejnené obrázky.

BMW na nich prezentuje dva špeciálne laky karosérie. X5 M je zobrazené s farbou pyri Brown Metallic, X6 M nesie odtieň Azurite Blue. Široké možnosti môžeme čakať aj v interiéri. Ten je prezentovaný s béžovým koženým čalúnením Merino kombinovaným s tmavou kožou, ktorá sa nasťahovala na palubnú dosku. Nechýba tiež lesklo čierny dekor a biela Alcantara.

Nové generácie BMW X5 M a X6 M sa predstavili spoločne koncom októbra. V oboch prípadoch nájdete pod kapotou dvakrát preplňovaný osemvalec s objemom 4395 cm3. Maximálny výkon dosahuje na 423 kW (575 k) a krútiaci moment vrcholí hodnotou 750 Nm. Stovka je záležitosťou na 4,2 s, maximálna rýchlosť činí 280 km/h.

bmw_indi_2.jpgbmw_indi_3.jpgbmw_indi_4.jpgbmw_indi_1.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY