vytisknout velikost písma BMW oslavuje. Produkcia radu 1 prekonala dva milióny kusov

BMW oslavuje. Produkcia radu 1 prekonala dva milióny kusov

BMW čoskoro začne predávať modernizované prevedenie svojho základného modelu. Pár dní po tom, čo nemecká automobilka odštartovala výrobu faceliftového radu 1, prišla z Regensburgu, kde sa BMW 1 vyrába, správa o prekonaní zaujímavého čísla. Z výrobnej linky totiž zišiel exemplár s poradovým číslom dva milióny.

Konkrétnym jubilejným vozidlom bolo BMW 120i s farbou karosérie Estoril Blue, ktoré navyše dostalo paket M Sport. Kto teraz čaká také tie klasické zmienky o tom, že exemplár skončil niekde na domácom nemeckom trhu, ten sa bude možno čudovať. Táto konkrétny jednotka má totiž namierené do Ázie, presne povedané je na ceste k japonskému zákazníkovi.

BMW radu 1 sa objavilo v roku 2004, čo znamená, že v Mníchove oslávili minulý rok desať rokov od zahájenia výroby. Verzia s trojdverovou karosériou sa vyrába v Regensburgu, päťdverové prevedenie má na starosť závod v Lipsku.

bmw11.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY