vytisknout velikost písma BMW odštartovalo výrobu novej generácie X6. Prvý exemplár mieri do Číny

BMW odštartovalo výrobu novej generácie X6. Prvý exemplár mieri do Číny

Automobilka BMW oficiálne oznámila štart výroby druhej generácie modelu X6. Produkcie je umiestnená do amerického závodu ležiaceho neďaleko mesta Spartanburg, kde sa vyrába aj X3, X4 a X5. V budúcnosti by sa mal v zozname vyrábaných vozidiel objaviť ešte model X7.

Vôbec prvý exemplár druhej generácie BMW X6 vyšiel z výrobnej linky v prevedení xDrive35i (225 kW, 306 k), s farbou karosérie Sophist Gray a interiérom čalúnením kožou vo farbe Cognac Black. Automobil mieri k jednému z čínskych dealerov.

Nemecká novinka má na čo nadväzovať. Hoci sa na BMW X6 prvej generácie pravidelne znášala kritika kvôli dizajnu a nezmyselnému spojeniu koncepcie kupé / SUV, automobil to bol predajni veľmi úspešný. Výroba odštartovala v roku 2008 a ukončená bola v júli tohto roka. Za tú dobu zišlo z výrobných pásov približne 265 000 exemplárov.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY