vytisknout velikost písma BMW na autosalóne v Paríži: X6, 2 Cabrio, X5 eDrive a nové motory

BMW na autosalóne v Paríži: X6, 2 Cabrio, X5 eDrive a nové motory

Parížsky autosalón sa nezadržateľne blíži a s tým sa tiež neustále objavujú nové a nové správy o chystaných premiérach. Aktuálne oznámila svoj ​​program automobilka BMW, ktorá do francúzskej metropoly privezie dvojkový kabriolet, novú generáciu modelu X6, ukáže koncept plug-in hybridný X5, nové motory pre 518d / 520d a vo francúzskej premiére nakoniec aj BMW 2 Active Tourer alebo BMW i8.

Najväčšími ťahákmi, pokiaľ nemá BMW v zálohe ešte ďalšie prekvapenia, má byť práve nová X6 a rad 2 s karosériou kabriolet, ktoré sa v Paríži ukážu vo svetovej premiére. Okrem možnosti prezrieť si automobil naživo na nás ale nič nové vlastne nečaká, pretože automobilka vypustila do sveta všetky informácie už skôr.

Čo sa týka konceptu X5 eDrive, ide o hybrid kombinujúci štvorvalcový benzínový motor s elektromotorom. V kombinovanom cykle sa má táto X5 udržať pod hranicou 3,8 l / 100 km.

Na parížskom autosalóne samozrejme nebudeme chýbať, takže môžete očakávať živé fotky a prvé dojmy zamerané aj na tieto novinky.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY