vytisknout velikost písma BMW M6 Grand Coupe ako Safety Car pre MotoGP

Automobilka BMW predstavila Safety Car, ktorý je k videniu v tohtoročnom seriáli pretekov motocyklov MotoGP.
BMW M6 Grand Coupe ako Safety Car pre MotoGP
Zoznam kapitol
  1. BMW M6 Grand Coupe
  2. Fotogalerie

V BMW si dávajú záležať na tom, aby boli ich vozy vidieť na najrôznejších športových podujatiach. Napríklad vlani jazdilo ako Safety Car na DTM BMW M3, avšak ešte dlhšiu tradíciu má BMW v spolupráci s organizátormi MotoGP, a aby to nebola nuda, pre každý ročník sú zavádzacie autá iné. Takže zatiaľ čo v roku 2009 tam jazdili špeciály BMW X6 M a predvlani osobitne upravené stroje BMW 1M Coupe, v sezóne padla voľba na veľké "štvordverové kupé" BMW M6 Grand Coupe.

BMW M6 Grand Coupe Safety (4).jpgBMW M6 Grand Coupe Safety (7).jpgBMW M6 Grand Coupe Safety (5).jpg
BMW M6 Grand Coupe Safety (17).jpgBMW M6 Grand Coupe Safety (23).jpgBMW M6 Grand Coupe Safety (1).jpg

Značka BMW je partnerom MotoGP už pätnástym rokom a svoj ​​špeciál predstavila v parížskom dealerstve George V, odkiaľ pochádza aj väčšina priložených snímok. Voz síce zatiaľ nemá majáky, a zrejme ani niektoré súčasti povinnej bezpečnostnej výbavy, ale na prvý pohľad si na ňom všimneme tradičného sfarbenia BMW M, reklamných nápisov a ďalších špecifických prvkov, avšak je pravdepodobné, že o skutočný Safety Car nejde. To však nič nemení na skutočnosti, že to tomuto stroju pod Víťazným oblúkom celkom pristane...

Pripomeňme, že model M6 Gran Coupe dostal pod kapotu známy preplňovaný osemvalec TwinPower Turbo s objemom 4,4 l naladený na 560 koní a 680 Nm, na ktorý nadväzuje sedemstupňová dvojspojková prevodovka. "Stovku" zvládne za 4,2 s, maximálna rýchlosť má štandardne hodnotu 250 km/h, kto ale zaškrtne správnu položku príplatkovej výbavy, ten bude môcť jazdiť rýchlosťou až 305 km/h.

 

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY