vytisknout velikost písma BMW M6 Grand Coupe ako Safety Car pre MotoGP

Automobilka BMW predstavila Safety Car, ktorý je k videniu v tohtoročnom seriáli pretekov motocyklov MotoGP.
BMW M6 Grand Coupe ako Safety Car pre MotoGP
Zoznam kapitol
  1. BMW M6 Grand Coupe
  2. Fotogalerie

V BMW si dávajú záležať na tom, aby boli ich vozy vidieť na najrôznejších športových podujatiach. Napríklad vlani jazdilo ako Safety Car na DTM BMW M3, avšak ešte dlhšiu tradíciu má BMW v spolupráci s organizátormi MotoGP, a aby to nebola nuda, pre každý ročník sú zavádzacie autá iné. Takže zatiaľ čo v roku 2009 tam jazdili špeciály BMW X6 M a predvlani osobitne upravené stroje BMW 1M Coupe, v sezóne padla voľba na veľké "štvordverové kupé" BMW M6 Grand Coupe.

BMW M6 Grand Coupe Safety (4).jpgBMW M6 Grand Coupe Safety (7).jpgBMW M6 Grand Coupe Safety (5).jpg
BMW M6 Grand Coupe Safety (17).jpgBMW M6 Grand Coupe Safety (23).jpgBMW M6 Grand Coupe Safety (1).jpg

Značka BMW je partnerom MotoGP už pätnástym rokom a svoj ​​špeciál predstavila v parížskom dealerstve George V, odkiaľ pochádza aj väčšina priložených snímok. Voz síce zatiaľ nemá majáky, a zrejme ani niektoré súčasti povinnej bezpečnostnej výbavy, ale na prvý pohľad si na ňom všimneme tradičného sfarbenia BMW M, reklamných nápisov a ďalších špecifických prvkov, avšak je pravdepodobné, že o skutočný Safety Car nejde. To však nič nemení na skutočnosti, že to tomuto stroju pod Víťazným oblúkom celkom pristane...

Pripomeňme, že model M6 Gran Coupe dostal pod kapotu známy preplňovaný osemvalec TwinPower Turbo s objemom 4,4 l naladený na 560 koní a 680 Nm, na ktorý nadväzuje sedemstupňová dvojspojková prevodovka. "Stovku" zvládne za 4,2 s, maximálna rýchlosť má štandardne hodnotu 250 km/h, kto ale zaškrtne správnu položku príplatkovej výbavy, ten bude môcť jazdiť rýchlosťou až 305 km/h.

 

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY