vytisknout velikost písma BMW M5 od firmy Vorsteiner vyzerá skutočne k svetu

Americká ladičská firma Vorsteiner konečne predstavuje finálne prevedenie svoje sady aerodynamických prvkov pre BMW M5.
BMW M5 od firmy Vorsteiner vyzerá skutočne k svetu

Ak si potrpíte na detaily a športové autá, meno Vorsteiner určite vášmu povedomiu neuniklo. Na vylepšenie techniky sa tam práve nehrajú, v popredí záujmu Vorsteineru totiž stojí hlavne dizajn. Z poslednú dobu pripomeňme aspoň stavby Ferrari 599-VX Coupe, BMW 1M GTS-V, Bentley Continental GT Vorsteiner alebo McLaren MP4-VX.

BMW M5 Vorsteiner 01.jpgBMW M5 Vorsteiner 09.jpgBMW M5 Vorsteiner 11.jpgBMW M5 Vorsteiner 02.jpgBMW M5 Vorsteiner 03.jpgBMW M5 Vorsteiner 05.jpg
BMW M5 (F10) z dielní americkej ladičskej firmy Vorsteiner

Teraz Vorsteiner predstavuje škálu svojich doplnkov určenú pre nedávno modernizované prevedenie BMW M5 (F10). Väčšina prvkov je zhotovená z uhlíkových kompozitov (vo Vorsteinere majú pre výrobu špeciálnu tlakovú metódu) a na prvý pohľad zaznamenáme predovšetkým nový spodok predného nárazníka a vložku zádného nárazníka s výrazným jednodielnym difúzorom. Koncovky výfuku môžu byť na želanie zhotovené z nerezovej ocele, alebo titánovej zliatiny.

K dispozícii je tiež niekoľko druhov odtrhových líšt na veku batožinového priestoru. Vorsteiner pre sedan BMW M5 ponúka niekoľko druhov kovaných ráfikov s priemerom 20 až 22 palcov, pričom modifikácie interiéru sa obmedzia len na nové koberčeky a ďalšie drobné detaily. Po technickej stránke ostáva aj v tomto prípade všetko pri starom.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY