vytisknout velikost písma BMW M5 od firmy Vorsteiner vyzerá skutočne k svetu

Americká ladičská firma Vorsteiner konečne predstavuje finálne prevedenie svoje sady aerodynamických prvkov pre BMW M5.
BMW M5 od firmy Vorsteiner vyzerá skutočne k svetu

Ak si potrpíte na detaily a športové autá, meno Vorsteiner určite vášmu povedomiu neuniklo. Na vylepšenie techniky sa tam práve nehrajú, v popredí záujmu Vorsteineru totiž stojí hlavne dizajn. Z poslednú dobu pripomeňme aspoň stavby Ferrari 599-VX Coupe, BMW 1M GTS-V, Bentley Continental GT Vorsteiner alebo McLaren MP4-VX.

BMW M5 Vorsteiner 01.jpgBMW M5 Vorsteiner 09.jpgBMW M5 Vorsteiner 11.jpgBMW M5 Vorsteiner 02.jpgBMW M5 Vorsteiner 03.jpgBMW M5 Vorsteiner 05.jpg
BMW M5 (F10) z dielní americkej ladičskej firmy Vorsteiner

Teraz Vorsteiner predstavuje škálu svojich doplnkov určenú pre nedávno modernizované prevedenie BMW M5 (F10). Väčšina prvkov je zhotovená z uhlíkových kompozitov (vo Vorsteinere majú pre výrobu špeciálnu tlakovú metódu) a na prvý pohľad zaznamenáme predovšetkým nový spodok predného nárazníka a vložku zádného nárazníka s výrazným jednodielnym difúzorom. Koncovky výfuku môžu byť na želanie zhotovené z nerezovej ocele, alebo titánovej zliatiny.

K dispozícii je tiež niekoľko druhov odtrhových líšt na veku batožinového priestoru. Vorsteiner pre sedan BMW M5 ponúka niekoľko druhov kovaných ráfikov s priemerom 20 až 22 palcov, pričom modifikácie interiéru sa obmedzia len na nové koberčeky a ďalšie drobné detaily. Po technickej stránke ostáva aj v tomto prípade všetko pri starom.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY