vytisknout velikost písma BMW M5: edícia k 30. výročiu skutočnosťou, unikli špecifikácie

Automobilka BMW zrejme nakoniec skutočne v Goodwoode predstaví špeciálnu sériu svojho aktuálneho BMW M5.
BMW M5: edícia k 30. výročiu skutočnosťou, unikli špecifikácie

Model BMW M5 tento rok oslavuje svoje 30. narodeniny a ako sme už naznačili skôr, hovorí sa, že toto výročie BMW pripomenie špeciálnou edíciou odvodenú z aktuálnej verzie BMW M5 (F10). Na blogu Bimmer Post sa len pred niekoľkými hodinami objavili zábery z katalógu, ktoré by mali patriť práve jej. Podľa týchto informácií dostane novinka striebornú metalízu Frozen Dark z programu BMW Individual.

BMW M5 30 Anniv. 1.jpgBMW M5 30 Anniv. 2.jpg
BMW M5 30 Anniv. 3.jpgBMW M5 30 Anniv. 4.jpg
BMW M5 „30 Jahre M5“ na prvých fotografiách

Ďalej sa potom môžeme tešiť napríklad na dvojfarebne lakované dvadsaťpalcové ráfiky (601 M), zatmavené koncovky výfukov a ďalšie exteriérové ​​doplnky a rad emblémov "30 Jahre M5". Podobné emblémy nájdeme aj na operadlách a palubnej doske, pričom štandardom je kožené čalúnenie Merino / Alcantara a poťah Alcantara Anthracite na stredovej konzole, lakťových opierkach a volante.

V štandardnej výbave by mal byť aj kompletný paket Competition a preplňovaný osemvalec 4,4 l posilnený na 600 koní (441 kW) a 700 Nm (+ 40 koní, resp. 20 Nm).

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY