vytisknout velikost písma BMW M4 GTS: Světla OLED a vstřikování vody pro 700 zákazníků

BMW M4 GTS: Světla OLED a vstřikování vody pro 700 zákazníků

BMW M3 oslavuje narodeniny. Tento model sa vyrába od roku 1986 a to znamená, že je to okrúhla tridsiatka, čo si žiada niečo špeciálne. Presne preto tiež vznikol model M4 GTS, ktorý automobilka predstavila už na jeseň minulého roka. Teraz prichádza toto auto na trh.

BMW M4 GTS má byť najostrejšie M v histórii. Vďaka systému vstrekovania vody vyrástol výkon radového preplňovaného šesťvalca na 368 kW (500 k) a krútiaci moment na 600 Nm. Akcelerácia na 100 km/h je otázkou 3,8 s a najvyššia rýchlosť je 305 km/h. Ide však o hodnotu danú obmedzovačom.

M4 GTS je tiež o znižovaní hmotnosti. Z karbónom vystuženého plastu je vyrobená ako kapota, strecha, ďalšie kilá ušetril titánový výfuk alebo karbón-keramické kotúče. Samozrejme všetky nové aerodynamické prvky (ako napríklad nastaviteľné zadné krídlo) sú tiež karbónové.

Záujemcovia si môžu dopriať navyše aj Clubsport Package, ktorý znamená oranžový ochranný rám za prednými sedadlami, hasiaci prístroj a šesťbodové pásy. Okrem technológie vstrekovania vody sa M4 GTS týka ešte jedna novinka. Zadné svetlá využívajú technológiu OLED.

Nové BMW M4 GTS je limitované na 700 kusov. Cena jedného je zhruba 150-tisíc eur.

gts_01.jpggts_03.jpggts_04.jpggts_05.jpggts_06.jpggts_07.jpggts_08.jpggts_09.jpggts_10.jpggts_11.jpggts_12.jpggts_13.jpggts_14.jpggts_15.jpggts_16.jpggts_17.jpggts_18.jpggts_19.jpggts_20.jpggts_21.jpggts_22.jpggts_23.jpggts_24.jpggts_25.jpggts_26.jpggts_27.jpggts_28.jpggts_29.jpggts_30.jpggts_31.jpggts_32.jpggts_33.jpggts_34.jpggts_35.jpggts_36.jpggts_37.jpggts_38.jpggts_39.jpggts_40.jpggts_41.jpggts_42.jpggts_43.jpggts_44.jpggts_45.jpggts_46.jpggts_47.jpggts_48.jpggts_02.jpggts_49.jpggts_50.jpggts_51.jpggts_52.jpggts_53.jpggts_54.jpggts_55.jpggts_56.jpggts_57.jpggts_58.jpggts_59.jpggts_60.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY