vytisknout velikost písma BMW M4 Convertible: Pozrite si ostré kabrio v detailnej fotogalérii

BMW M4 Convertible: Pozrite si ostré kabrio v detailnej fotogalérii
Zoznam kapitol
  1. BMW M4 Convertible
  2. Fotogaléria [251x foto]

Po modeloch BMW M3 a M4 prichádza do tejto rodiny tretí člen. Automobilka predstavila prevedenie M4 Convertible, teda kabriolet. Technika i základné údaje sú rovnaké, ale o tom už sme písali začiatkom apríla. 

BMW aktuálne odštartovalo kolotoč medzinárodnej prezentácie, kde si niektorí šťastnejší novinári vyskúšajú ostré kabrio na vlastnej koži. S tým okrem iného súvisí tiež zverejnenie obrej galérie tzv. "On location" fotiek urobených práve pri tejto prezentácii. Dojmy z nového M4 Convertible vám síce ponúknuť nemôžeme, aspoň teda dáme k dispozícii spomínané fotky. S niekoľkými bonusmi ich je cez dve stovky. 

M4 Convertible má pod kapotou dvakrát preplňovaný šesťvalec disponujúci maximálnym výkonom 317 W (431 k). Krútiaci moment dosahuje na 550 Nm, pričom v spolupráci s voliteľnou automatickou prevodovkou stačia tieto parametre k pokoreniu stokilometrovej rýchlosti za 4,4 s (manuál zvládne rovnakú disciplínu za 4,6 s). Maximálna rýchlosť činí 250 km/h, šprint na tisíc metrov s pevným štartom je záležitosť na 22,8 s, respektíve 22,5 s v kombinácii s automatom. 

Čo sa samotnej strechy týka, tak tá je kovová a je zložená z troch dielov. Ak je strecha dole, máte k dispozícii batožinový priestor s objemom 220 litrov. Ak je strecha "natiahnutá", ponúkne kufor 370 litrov. Na manipuláciu so strechou potrebujete čas menej ako 20 sekúnd, rozbehnúť sa pritom môžete maximálne na 18 km/h.

bmw_on_172.jpgbmw_on_174.jpgbmw_on_177.jpgbmw_on_179.jpgbmw_on_182.jpgbmw_on_185.jpg

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY