vytisknout velikost písma BMW M4 Convertible: Pozrite si ostré kabrio v detailnej fotogalérii

BMW M4 Convertible: Pozrite si ostré kabrio v detailnej fotogalérii
Zoznam kapitol
  1. BMW M4 Convertible
  2. Fotogaléria [251x foto]

Po modeloch BMW M3 a M4 prichádza do tejto rodiny tretí člen. Automobilka predstavila prevedenie M4 Convertible, teda kabriolet. Technika i základné údaje sú rovnaké, ale o tom už sme písali začiatkom apríla. 

BMW aktuálne odštartovalo kolotoč medzinárodnej prezentácie, kde si niektorí šťastnejší novinári vyskúšajú ostré kabrio na vlastnej koži. S tým okrem iného súvisí tiež zverejnenie obrej galérie tzv. "On location" fotiek urobených práve pri tejto prezentácii. Dojmy z nového M4 Convertible vám síce ponúknuť nemôžeme, aspoň teda dáme k dispozícii spomínané fotky. S niekoľkými bonusmi ich je cez dve stovky. 

M4 Convertible má pod kapotou dvakrát preplňovaný šesťvalec disponujúci maximálnym výkonom 317 W (431 k). Krútiaci moment dosahuje na 550 Nm, pričom v spolupráci s voliteľnou automatickou prevodovkou stačia tieto parametre k pokoreniu stokilometrovej rýchlosti za 4,4 s (manuál zvládne rovnakú disciplínu za 4,6 s). Maximálna rýchlosť činí 250 km/h, šprint na tisíc metrov s pevným štartom je záležitosť na 22,8 s, respektíve 22,5 s v kombinácii s automatom. 

Čo sa samotnej strechy týka, tak tá je kovová a je zložená z troch dielov. Ak je strecha dole, máte k dispozícii batožinový priestor s objemom 220 litrov. Ak je strecha "natiahnutá", ponúkne kufor 370 litrov. Na manipuláciu so strechou potrebujete čas menej ako 20 sekúnd, rozbehnúť sa pritom môžete maximálne na 18 km/h.

bmw_on_172.jpgbmw_on_174.jpgbmw_on_177.jpgbmw_on_179.jpgbmw_on_182.jpgbmw_on_185.jpg

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY