vytisknout velikost písma BMW M3/M4: zverejnené oficiálne technické údaje (+147x foto)

Automobilka BMW zverejnila finálnu sadu fotografií a technických špecifikácií pre svoje špičkové modely M3 a M4 (sedan/kupé).
BMW M3/M4: zverejnené oficiálne technické údaje (+147x foto)
Zoznam kapitol
  1. BMW M3/M4 technika
  2. BMW M3 a M4 + história
  3. BMW M3
  4. BMW M4

Dvojicu BMW M3/M4 sme vám podrobne predstavili už vlani v septembri a po prvýkrát sme ju naživo uvideli na tohtoročnom ženevskom autosalóne. Slovenské ceny vozidiel BMW M3 a M4 sme vám oznámili už tento rok v januári, ale táto zdvojená rada si stále zachovávala istú dávku tajomstva. A to až do dnešného dňa. Teraz totiž automobilka BMW konečne plne odhalila karty.

Vďaka tomu vám v nasledujúcich kapitolách môžeme ponúknuť rozsiahle fotogalérie k rade M3 aj M4, ale aj kompletné technické údaje. Tie doterajšie boli totiž popisované len ako provizórne, no je potrebné dodať, že oproti nim sa toho vo finále veľa nezmenilo. V nasledujúcich tabuľkách nájdete špecifikácie pre vozidlá BMW M3 a BMW M4 v kombinácii so štandardnou, šesťstupňovou prevodovkou s manuálnym radením.

P90149346-highRes.jpgP90149345-highRes.jpgP90149347-highRes.jpg
P90149359-highRes.jpgP90149360-highRes.jpgP90149361-highRes.jpg
Nové BMW M3 v spoločnosti svojich rovnomenných predchodcov

Príplatkový sedemstupňový "automat" s dvojicou spojok zvyšuje u oboch modelov hmotnosť o 40 kg, no výraznejšie prevádzkové vlastnosti vozov neovplyvňuje. Tie sú navyše u M3 aj M4 prakticky identické. DSG zníži dobu potrebnú pre zrýchlenie z 0 na 100 km/h z 4,3 na 4,1 s a kombinovanú spotrebu paliva z 8,8 na 8,3 l/100 km, pričom najvyššia rýchlosť je vo všetkých prípadoch elektronicky obmedzená na 250 km/h.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY