vytisknout velikost písma BMW M3/M4: zverejnené oficiálne technické údaje (+147x foto)

Automobilka BMW zverejnila finálnu sadu fotografií a technických špecifikácií pre svoje špičkové modely M3 a M4 (sedan/kupé).
BMW M3/M4: zverejnené oficiálne technické údaje (+147x foto)
Zoznam kapitol
  1. BMW M3/M4 technika
  2. BMW M3 a M4 + história
  3. BMW M3
  4. BMW M4

Dvojicu BMW M3/M4 sme vám podrobne predstavili už vlani v septembri a po prvýkrát sme ju naživo uvideli na tohtoročnom ženevskom autosalóne. Slovenské ceny vozidiel BMW M3 a M4 sme vám oznámili už tento rok v januári, ale táto zdvojená rada si stále zachovávala istú dávku tajomstva. A to až do dnešného dňa. Teraz totiž automobilka BMW konečne plne odhalila karty.

Vďaka tomu vám v nasledujúcich kapitolách môžeme ponúknuť rozsiahle fotogalérie k rade M3 aj M4, ale aj kompletné technické údaje. Tie doterajšie boli totiž popisované len ako provizórne, no je potrebné dodať, že oproti nim sa toho vo finále veľa nezmenilo. V nasledujúcich tabuľkách nájdete špecifikácie pre vozidlá BMW M3 a BMW M4 v kombinácii so štandardnou, šesťstupňovou prevodovkou s manuálnym radením.

P90149346-highRes.jpgP90149345-highRes.jpgP90149347-highRes.jpg
P90149359-highRes.jpgP90149360-highRes.jpgP90149361-highRes.jpg
Nové BMW M3 v spoločnosti svojich rovnomenných predchodcov

Príplatkový sedemstupňový "automat" s dvojicou spojok zvyšuje u oboch modelov hmotnosť o 40 kg, no výraznejšie prevádzkové vlastnosti vozov neovplyvňuje. Tie sú navyše u M3 aj M4 prakticky identické. DSG zníži dobu potrebnú pre zrýchlenie z 0 na 100 km/h z 4,3 na 4,1 s a kombinovanú spotrebu paliva z 8,8 na 8,3 l/100 km, pričom najvyššia rýchlosť je vo všetkých prípadoch elektronicky obmedzená na 250 km/h.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY