vytisknout velikost písma BMW M3 Sedan (F80) prvýkrát v reáli a úplne bez maskovania

Máme pre vás vôbec prvé živé zábery pripravovaného supersedanu BMW M3 radu F80, a to v plnej jeho kráse.

Premiéra modelu BMW M3 (F80) je naplánovaná na januárový autosalón v Detroite, ale aj napriek tradične prísnym opatreniam automobilky BMW už do éteru unikajú prvé podrobnosti. Celkom jasno tak máme napríklad o pohonnej jednotke. Namiesto pôvodného osemvalca prichádza dvakrát preplňovaný šesťvalec s maximálnym výkonom 430 koní. O krútiacom momente BMW stále zahmlieva, ale očakávať môžeme pravdepodobne hodnotu mierne presahujúcu 500 Nm.

817507103.jpg818121991.jpg
Vízia grafikov magazínu Autoexpress sa nakoniec od reality trochu líši...

Čo sa obrazovej dokumentácie týka, k dispozícii zatiaľ sú len zábery dôsledne maskovaných vozov z testovania. Už v máji tohto roka sme vám potom ukázali dva veľmi kvalitne a uveriteľne pôsobiace obrázky BMW M3 (F80) z produkcie britského magazínu Autoexpress, avšak teraz ich môžeme spoľahlivo označiť za podvrhy. Páni z BimmerPostu sa totiž opäť vyznamenali: len pred niekoľkými okamihmi na svojich stránkach zverejnili krátke video zachytené z helmy motorkárov ukazujúce úplne nemaskované BMW M3 sedan počas natáčania propagačného videa.

V porovnaní s vyššie spomínanými obrázkami Autoexpress vynikáú najmä úplne odlišne tvarovaný predný nárazník a výraznejšie, zvisle orientované ventilačné výduchy v predných blatníkoch. Podľa zhupnutia automobilu počas otáčania možno predpokladať, že je osadený sedemstupňovou prevodovkou DCT, k dispozicii ale bude aj šesťstupňový manuál.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY