vytisknout velikost písma BMW M3 Sedan (F80) prvýkrát v reáli a úplne bez maskovania

Máme pre vás vôbec prvé živé zábery pripravovaného supersedanu BMW M3 radu F80, a to v plnej jeho kráse.

Premiéra modelu BMW M3 (F80) je naplánovaná na januárový autosalón v Detroite, ale aj napriek tradične prísnym opatreniam automobilky BMW už do éteru unikajú prvé podrobnosti. Celkom jasno tak máme napríklad o pohonnej jednotke. Namiesto pôvodného osemvalca prichádza dvakrát preplňovaný šesťvalec s maximálnym výkonom 430 koní. O krútiacom momente BMW stále zahmlieva, ale očakávať môžeme pravdepodobne hodnotu mierne presahujúcu 500 Nm.

817507103.jpg818121991.jpg
Vízia grafikov magazínu Autoexpress sa nakoniec od reality trochu líši...

Čo sa obrazovej dokumentácie týka, k dispozícii zatiaľ sú len zábery dôsledne maskovaných vozov z testovania. Už v máji tohto roka sme vám potom ukázali dva veľmi kvalitne a uveriteľne pôsobiace obrázky BMW M3 (F80) z produkcie britského magazínu Autoexpress, avšak teraz ich môžeme spoľahlivo označiť za podvrhy. Páni z BimmerPostu sa totiž opäť vyznamenali: len pred niekoľkými okamihmi na svojich stránkach zverejnili krátke video zachytené z helmy motorkárov ukazujúce úplne nemaskované BMW M3 sedan počas natáčania propagačného videa.

V porovnaní s vyššie spomínanými obrázkami Autoexpress vynikáú najmä úplne odlišne tvarovaný predný nárazník a výraznejšie, zvisle orientované ventilačné výduchy v predných blatníkoch. Podľa zhupnutia automobilu počas otáčania možno predpokladať, že je osadený sedemstupňovou prevodovkou DCT, k dispozicii ale bude aj šesťstupňový manuál.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY