vytisknout velikost písma BMW M3 od Leib Engineering: spomienka na dvojdverovú E93

Ladičská spoločnosť Leib Engineering predstavila vylepšené prevedenie už nevyrábaného kabrioletu BMW M3 (E93). Jadrom prestavby je samozrejme prepĺňací kompresor G-Power.
BMW M3 od Leib Engineering: spomienka na dvojdverovú E93

Dvojdverový model BMW M3 sa vo svojej generácii E92/E93 stal posledným vozidlom kupé/cabrio tohto mena. Jeho výroba už bola zastavená a na jeho miesto nastupuje nová rada BMW 4, ale heslo "M3" stále budí emócie. Len nedávno sme vám tak predstavili prestavbu kupé BMW M3 Hurricane od firmy G-Power. Teraz prichádza ďalší projekt na danú tému, ktorý sa spomínanej prestavbe tak trochu podobá.

BMW M3 Leib 1.jpgBMW M3 Leib 2.jpgBMW M3 Leib 3.jpgBMW M3 Leib 4.jpgBMW M3 Leib 5.jpgBMW M3 Leib 6.jpg
Kabriolet BMW M3 (E93) s pevnou strechou, tentokrát od Leib Engineering

Jadrom stavby BMW M3 od firmy Leib Engineering je totiž opäť zástavba sústavy plniaceho kompresora G-Power SK II SK, vďaka ktorému motor posilnil na 610 koní (449 kW) a 590 Nm. Zmien na motore ale sa vykonalo viac. Na prvý pohľad si na voze všimneme predovšetkým devätnásťpalcových ráfikov vypožičaných z BMW 1 M Coupe a chýbajúcich emblémov M3. Tešiť sa môžete aj na upravený podvozok vrátane prepracovaného riadenia adaptívnych tlmičov.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY