vytisknout velikost písma BMW M3 od Leib Engineering: spomienka na dvojdverovú E93

Ladičská spoločnosť Leib Engineering predstavila vylepšené prevedenie už nevyrábaného kabrioletu BMW M3 (E93). Jadrom prestavby je samozrejme prepĺňací kompresor G-Power.
BMW M3 od Leib Engineering: spomienka na dvojdverovú E93

Dvojdverový model BMW M3 sa vo svojej generácii E92/E93 stal posledným vozidlom kupé/cabrio tohto mena. Jeho výroba už bola zastavená a na jeho miesto nastupuje nová rada BMW 4, ale heslo "M3" stále budí emócie. Len nedávno sme vám tak predstavili prestavbu kupé BMW M3 Hurricane od firmy G-Power. Teraz prichádza ďalší projekt na danú tému, ktorý sa spomínanej prestavbe tak trochu podobá.

BMW M3 Leib 1.jpgBMW M3 Leib 2.jpgBMW M3 Leib 3.jpgBMW M3 Leib 4.jpgBMW M3 Leib 5.jpgBMW M3 Leib 6.jpg
Kabriolet BMW M3 (E93) s pevnou strechou, tentokrát od Leib Engineering

Jadrom stavby BMW M3 od firmy Leib Engineering je totiž opäť zástavba sústavy plniaceho kompresora G-Power SK II SK, vďaka ktorému motor posilnil na 610 koní (449 kW) a 590 Nm. Zmien na motore ale sa vykonalo viac. Na prvý pohľad si na voze všimneme predovšetkým devätnásťpalcových ráfikov vypožičaných z BMW 1 M Coupe a chýbajúcich emblémov M3. Tešiť sa môžete aj na upravený podvozok vrátane prepracovaného riadenia adaptívnych tlmičov.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY