vytisknout velikost písma BMW M3 od Leib Engineering: spomienka na dvojdverovú E93

Ladičská spoločnosť Leib Engineering predstavila vylepšené prevedenie už nevyrábaného kabrioletu BMW M3 (E93). Jadrom prestavby je samozrejme prepĺňací kompresor G-Power.
BMW M3 od Leib Engineering: spomienka na dvojdverovú E93

Dvojdverový model BMW M3 sa vo svojej generácii E92/E93 stal posledným vozidlom kupé/cabrio tohto mena. Jeho výroba už bola zastavená a na jeho miesto nastupuje nová rada BMW 4, ale heslo "M3" stále budí emócie. Len nedávno sme vám tak predstavili prestavbu kupé BMW M3 Hurricane od firmy G-Power. Teraz prichádza ďalší projekt na danú tému, ktorý sa spomínanej prestavbe tak trochu podobá.

BMW M3 Leib 1.jpgBMW M3 Leib 2.jpgBMW M3 Leib 3.jpgBMW M3 Leib 4.jpgBMW M3 Leib 5.jpgBMW M3 Leib 6.jpg
Kabriolet BMW M3 (E93) s pevnou strechou, tentokrát od Leib Engineering

Jadrom stavby BMW M3 od firmy Leib Engineering je totiž opäť zástavba sústavy plniaceho kompresora G-Power SK II SK, vďaka ktorému motor posilnil na 610 koní (449 kW) a 590 Nm. Zmien na motore ale sa vykonalo viac. Na prvý pohľad si na voze všimneme predovšetkým devätnásťpalcových ráfikov vypožičaných z BMW 1 M Coupe a chýbajúcich emblémov M3. Tešiť sa môžete aj na upravený podvozok vrátane prepracovaného riadenia adaptívnych tlmičov.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY