vytisknout velikost písma BMW M3 Hurricane od G-POWER: na rozlúčku

Táto M3 je posledným modelom svojho mena a už sa nevyrába. To ale neznamená, že už vzniknuté vozy by nebolo možné ďalej vylepšovať ...
BMW M3 Hurricane od G-POWER: na rozlúčku

Novinka z dielní firmy G-POWER, jedného zo špecialistov na posilňovanie automobilov značky BMW, nesie meno BMW M3 Hurricane RS a vychádza z kupé BMW M3 predchádzajúcej generácie. Jadrom úprav sa stala inštalácia paketu CZ III Športy Drive pozostávajúca z plniaceho kompresora ASA T1-724, kovaných piestov Mahle a nových ojníc. Upravený kľukový hriadeľ umožnil zväčšenie objemu štandardného osemvalca z 4,0 na 4,6 l.

BMW G Power Hurricane 01.jpgBMW G Power Hurricane 02.jpgBMW G Power Hurricane 04.jpgBMW G Power Hurricane 03.jpgBMW G Power Hurricane 06.jpgBMW G Power Hurricane 05.jpg
BMW M3 Hurricane RS z dielní G-POWER

Vďaka tomu novinka dosahuje výkon 720 koní (530 kW) a krútiaci moment 700 Nm, teda podobných hodnôt, akých dosahovala staršia verzia M3 G-POWER Tornado RS. Vozidlo zrýchli z 0 na 100 km/h za 3,7 s, z 0 na 200 km/h za 9,5 s a dosiahne najvyššiu rýchlosť 340 km/h. Samozrejmosťou sú nové aerodynamické doplnky zvyšujúce prítlak na kolesách oboch náprav, kované dvadsaťpalcové ráfiky a uhlíkovo-keramické brzdové kotúče.

BMW G Power Hurricane 07.jpgBMW G Power Hurricane 08.jpgBMW G Power Hurricane 10.jpg
Najviac bol opäť pozmenený motor

 

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY