vytisknout velikost písma BMW M3 a M4 vraj systém samočinného pálenia pneumatík dostanú tiež

Ak vám naša nedávna poznámka k Fordu Mustang prišla ako utópia, tak vedzte, že táto sústava sa možno skutočne chystá vstúpiť medzi nás ...
BMW M3 a M4 vraj systém samočinného pálenia pneumatík dostanú tiež

Až pred niekoľkými dňami sme vám priniesli špekulácie o tom, že nový Ford Mustang piatej generácie, ktorý sa začne predávať až za rok, dostane systém, ktorý aj menej skúsenému vodičovi umožní pri štarte efektne páliť zadné pneumatiky do podoby známeho štipľavého dymu. Je to naivné, bizarné a trápne, jednoducho presne také, aké sú autá, ktorým dnes hovoríme "moderné". Vplyvom stále sa rozširujúcej artilérie elektronických podporných sústav všetkého druhu sa z vodičov stávajú obyčajní "používatelia". Namiesto reakcií a schopností majú na každý svoj ​​krok, každý vodičský efekt pripravené príslušné tlačidlo...

Či vám prišla spomínaná informácia o Mustangu ako špekulácia z ríše snov, teraz máme niečo veľmi podobného. Opäť je to skôr špekulácia, ale tento neuveriteľný prvok ďalej približuje realite. Magazín TopGear teraz prichádza s tým, že aj nové dvojčatá BMW M3/M4 prídu s niečím podobným. Podľa autorov teórie predstavitelia BMW nazývajú novú sústavu "Smokey Burnout", čo si zrejme ďalších komentárov nežiada.

Ťažko povedať, či skutočne pôjde o prvok príplatkovej výbavy vozidiel BMW M3 a M4 alebo dokonca o ich štandard. Zároveň nebolo upresnené, ako to celé bude fungovať, však možno predpokladať, že systém (ak sa stane skutočnosťou) podrží pri prešliapnutí plynového pedála predné brzdy. Ale čo na to ekológovia? Čo na to továrenská záruka? Kto vie, možno je to celé iba interkontinentálna mystifikačná kampaň.

A ak nie, možno sa tento systém stane ďalším horúcim adeptom do ďalšieho pokračovania nášho seriálu Päť najzbytočnejší podporných a asistenčných systémov...

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY