vytisknout velikost písma BMW M3 a M4 dostanú šesťvalec s výkonom 430 koní

BMW M3 a M4 dostanú šesťvalec s výkonom 430 koní

Na novú generáciu BMW M3, ktorú odprevadí tiež kupé označené ako M4, už dlhšiu dobu netrpezlivo čakáme. Teraz to vyzerá, že naše čakanie sa definitívne blíži ku koncu. Množia sa správy o tom, že v dohľadnej dobe nemecká automobilka ostrú verziu tretej rady predstaví. Avšak už teraz sú známe základné fakty.

Niektorí šťastlivci sa už mohli s prototypmi zviezť, pričom z tejto prezentácie sa dostali na svetlo sveta základné údaje preplňovaného šesťvalca. Teda nová M3 a M4 ponúknu maximálny výkon 430 koní a vrchol krútiaceho momentu presahujúcou 500 Nm. Hmotnosť automobilu by sa potom mala pohybovať okolo hranice 1,5 tony.

Predtým sa tiež špekulovalo o tom, že BMW M3/M4 príde iba s automatickou sedemstupňovou prevodovkou DCT. Nakoniec sa však ukázalo, že tieto informácie neboli úplné a M3/M4 bude spojená aj s manuálom. Je len otázkou, či to náhodou nedopadne tak, že si manuál doprajú iba americkí zákazníci, zatiaľ čo v Európe sa bude predávať iba automat. Rovnako tomu je napríklad pri nedávno testovanej M6.

Ďalšie podrobnosti budú čoskoro nasledovať.

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY