vytisknout velikost písma BMW M235 na novom videu a vo všetkých odtieňoch karosérie

Novinka z dielne automobilky BMW má svoju on-line premiéru za sebou. Vonku je úplne všetko počnúc kompletnými technickými údajmi, cez charakteristiky motorov až po 50-kusovú galériu fotiek a niekoľko videí. Dnes k tomu môžeme doplniť ešte dve drobnosti. Automobilka zverejnila ďalšie video, na ktorom prezentuje schopnosti M235 závodný jazdec Andy Priaulx. O jazdu bokom naozaj núdza nie je.

Zároveň bol pre dvojkové BMW spustený konfigurátor, čo okrem iného znamená, že si môžeme prezrieť M235 vo všetkých odtieňoch, ktoré sú k dispozícii. Pripravené ich je celkovo sedem, pričom šesť je metalických. Konkrétne sa bavíme o Estoril Blue, Mineral White, Mineral Grey, Black Sapphire, Glaciar Silver a Melbourne Red. Jediným nemetalickým lakom je potom Alpine White.

Jednoduchá otázka: ktorý je ten najlepší?

235i_1.jpg235i_2.jpg
Glaciar Silver a Melbourne Red
235i_3.jpg235i_4.jpg
Mineral White a Mineral Grey
235i_5.jpg235i_6.jpg
Saphire Black a Alpine White
235i_7.jpg
Estoril Blue

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

dnes | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

včera | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY